爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 16556


1#
發表於 05-4-2 11:03 |只看該作者

想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 29


2#
發表於 05-4-7 16:31 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

我見Echo裝多碟機係會將部碟箱放係司機位下個雜物盆度ge. 會小


禁止訪問

積分: 16556


3#
發表於 05-4-7 17:24 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


民房

積分: 29


4#
發表於 05-4-7 17:51 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

即係邊個位?
車尾箱?


禁止訪問

積分: 16556


5#
發表於 05-4-7 17:57 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7050


6#
發表於 05-4-7 19:49 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

唔係呀, 我隻10cd盒係裝o向司機位隔離張"鄧"下面呀, 我覺得一o的都唔阻訂喎......
Jerry in Studio 其實無咩要求, 得到o既反而越多.........


禁止訪問

積分: 16556


7#
發表於 05-4-9 10:44 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13842


8#
發表於 05-4-9 17:24 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

coinniechan1975
你唔駛去toyota果度整ga..你去旺角果d賣音響果度買..之後佢地有得幫你裝埋ga喇


禁止訪問

積分: 16556


9#
發表於 05-4-9 18:14 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13842


10#
發表於 05-4-9 19:39 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

conniechan,
我最近冇留意到d碟箱幾多錢呀...我架車個碟箱3係裝0係前坐乘客位0既下面ga..我諗echo都0岩甘樣裝ga喇


複式洋房

積分: 457


11#
發表於 05-4-11 19:33 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

我部車的cd box 都係裝係司機位隔離張"鄧"下面,都冇問題,你去裝cd 時,個師父會幫你想辦法的,唔洗擔心.


民房

積分: 36


12#
發表於 05-4-13 00:57 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

ipod 得唔得


洋房

積分: 58


13#
發表於 05-5-4 13:01 |只看該作者

Re: 想加個6-8碟cd機在駕echo內,ok嗎?

點解唔索性換過個機頭,可以讀 mp3 cd 果隻,咁就一勞永逸啦,我用緊,20隻 audio cd 燒落一隻 mp3 cd 度。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo