想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3077


1#
發表於 17-10-24 22:38 |只看該作者
想去台灣凍卵 請問有否醫院和醫生介紹?聯繫方式?有人做過嗎?成功嗎


大宅

積分: 1217


2#
發表於 17-10-31 21:50 |只看該作者
台灣凍卵可以去問問送子鳥,因為我身邊有一位朋友係果邊做既,而家凍完就去咗外國讀master


大宅

積分: 2074


3#
發表於 17-11-1 08:56 |只看該作者

回覆樓主

我早幾年都係送子鳥都做,service好好價錢偏貴。我都叫左身邊過30歲朋去做


禁止訪問

積分: 1414


4#
發表於 17-11-6 10:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3077


5#
發表於 17-11-7 16:11 |只看該作者
qq0330 發表於 17-11-6 10:37
我都係去個到做,個時係35歲前就做,所以成功率都唔錯,而且服務真心好,有翻譯跟身 ...

請問AmH個檢查係香港邊度做?


大宅

積分: 3077


6#
發表於 17-11-7 22:08 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-1 08:56
我早幾年都係送子鳥都做,service好好價錢偏貴。我都叫左身邊過30歲朋去做
...

請問大概幾錢?


大宅

積分: 2074


7#
發表於 17-11-7 22:21 |只看該作者
Cmy8372 發表於 17-11-7 22:08
請問大概幾錢?

我計埋freeze左兩年的保存$ 大約7萬左右


大宅

積分: 3077


8#
發表於 17-11-7 22:37 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-7 22:21
我計埋freeze左兩年的保存$ 大約7萬左右

先凍兩年甘短時間??


大宅

積分: 2074


9#
發表於 17-11-7 22:50 |只看該作者
Cmy8372 發表於 17-11-7 22:37
先凍兩年甘短時間??

其實凍卵都有期效的,所以越快用越好。診所話佢地做過最長時間成功解凍卵再活產度係10年左右。



大宅

積分: 3077


10#
發表於 17-11-7 22:58 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-7 22:50
其實凍卵都有期效的,所以越快用越好。診所話佢地做過最長時間成功解凍卵再活產度係10年左右。

有時限嘎?我以為閒閒地10年無問題


大宅

積分: 2074


11#
發表於 17-11-8 00:15 |只看該作者
Cmy8372 發表於 17-11-7 22:58
有時限嘎?我以為閒閒地10年無問題

應該咁講....無人知凍卵咁耐,解唔解度凍,解度後用唔用到,加上到時女士年紀又大10年仲carry 度bb等等都未有人知呀!

不過我都覺得凍卵無壞,當俾我機會自己!

不過年紀太輕都唔好輕易做,因為的確會食/打好多藥,又有機會提前更年期架。


大宅

積分: 3077


12#
發表於 17-11-8 00:17 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-8 00:15
應該咁講....無人知凍卵咁耐,解唔解度凍,解度後用唔用到,加上到時女士年紀又大10年仲carry 度bb等等都 ...

我下年35歲了 未有男朋友 都係做吧 我打算五年 40歲前唔得就算了


大宅

積分: 3077


13#
發表於 17-11-8 00:17 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-8 00:15
應該咁講....無人知凍卵咁耐,解唔解度凍,解度後用唔用到,加上到時女士年紀又大10年仲carry 度bb等等都 ...

唔好意思問多句 送子鳥呢d有無保證 好擔心唔係大醫院會不會突然倒閉?


大宅

積分: 2074


14#
發表於 17-11-8 00:21 |只看該作者
Cmy8372 發表於 17-11-8 00:17
我下年35歲了 未有男朋友 都係做吧 我打算五年 40歲前唔得就算了

咁真係快d做,我做完後介紹左3個朋友做,兩個都係去左送子鳥,一個係台灣另一間(唔記得名)

朋友A 45yr old, 做左兩個cycle 抽左3粒,最後只有兩粒凍卵

朋友B 38yr old, 做左一個cycle抽左9粒,最後有6粒凍卵

最後一個33yr old, 做左一個cycle 抽左22粒,最後20粒凍卵


大宅

積分: 2074


15#
發表於 17-11-8 00:26 |只看該作者
Cmy8372 發表於 17-11-8 00:17
唔好意思問多句 送子鳥呢d有無保證 好擔心唔係大醫院會不會突然倒閉?

宜個我都有諗過,我仲諗過台灣多地震會唔會震壞我d 凍卵

我自己係個度做,就覺得都有信心既,加上我次次去都見排晒隊多人到無位坐等睇醫生,咁應該唔會無生意瓜

我覺得如果你真係有心做,不如係香港先搵兩,三間診所資料,請一日假,五六日過去。我當時都咁做過,第一係自己去睇下個診所醫生都安心d, 第二係有基本測試個度做平好多。


大宅

積分: 3077


16#
發表於 17-11-8 00:45 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-8 00:26
宜個我都有諗過,我仲諗過台灣多地震會唔會震壞我d 凍卵

我自己係個度做,就覺得都有信心既,加上我次次 ...

好啊!多謝你的意見!甘你有無聽過王家瑋醫生?如果聽過,你覺得王家瑋好定送子鳥好!甘你依家d卵派上用場未?


大宅

積分: 2074


17#
發表於 17-11-8 08:52 |只看該作者
Cmy8372 發表於 17-11-8 00:45
好啊!多謝你的意見!甘你有無聽過王家瑋醫生?如果聽過,你覺得王家瑋好定送子鳥好!甘你依家d卵派上用場 ...

王家瑋似乎好多jm去,不過我唔知佢凍卵係點,因為我見去既人多數係做ivf. 依據我睇番其他jm 去個度既費用,應該平送子鳥一半。

其實我見左唔同醫生後,覺得最重要都係搵個你信既,技術方面我覺得無乜分別,睇左咁多間都係咁做,反而係醫生夾唔夾重要d。


大宅

積分: 3077


18#
發表於 17-11-8 09:01 |只看該作者
kevama 發表於 17-11-8 08:52
王家瑋似乎好多jm去,不過我唔知佢凍卵係點,因為我見去既人多數係做ivf. 依據我睇番其他jm 去個度既費用 ...

多謝你啊!你的意見對我真係好有用!我依家考慮緊去邊間同幾時去!謝謝你!


禁止訪問

積分: 1414


19#
發表於 17-11-10 16:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 222


20#
發表於 17-11-10 18:34 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo