想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2082


1#
發表於 17-11-10 09:54 |只看該作者
本帖最後由 babyanki 於 18-5-4 17:28 編輯

Del


大宅

積分: 3119


2#
發表於 17-11-10 19:00 |只看該作者
babyanki 發表於 17-11-10 09:54
我book 左瑋醫師, 只見佢寫「上午」, 沒有明確時間。是否早一日會通知我? 但佢個表格無得留 email, 佢會長 ...

係咪12點入先預约到?


大宅

積分: 2082


3#
發表於 17-11-10 19:18 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-10 19:00
係咪12點入先預约到?

Yes


大宅

積分: 3119


4#
發表於 17-11-10 19:31 |只看該作者
babyanki 發表於 17-11-10 19:18
Yes

你day 几初疹?
會當次取針藥回嗎?


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo