想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1225


1#
發表於 17-11-10 17:10 |只看該作者
今個 cycle 開始食 Ovaboost 卵子加營,M 早咗一日報到,我M 一向準時 25 日,依家變左 24 日,而且M 量多咗好多,今日 day 1 血崩咁,同埋顏色好深,其實好定唔好?計返上去 15 日前就係CB 排卵棒驗到哈哈笑,即日有 dodo, 即係第二日就排咗!唔知繼唔繼續食好,求意見,謝謝各位 JM


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


2#
發表於 17-11-10 18:00 |只看該作者
TOUCH WOOD
我食哂一樽冇提前亦都唔會出現以上情況
反而係耐左, D白帶連住D超淺粉色.
跟著去睇董醫生叫我停


大宅

積分: 2653


3#
發表於 17-11-11 11:42 |只看該作者
我唔係好記得有冇你以上情況...因為我本身都好準時。

但係我食左3樽...有一次因為其他野去左抽血...驗到肝酵素超出幾倍...醫生有問過我最近有冇D咩飲食習慣不同...咁我同佢講左食左D保健產品。
咁醫生就叫我停左佢...4個星期再抽血驗...結果冇事...變返正常。

當然我知道未必關食呢個事...產品都覺得因人而異...呢個只係一個我自己既個人經驗...所以之後我都停食了...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo