爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1454


1#
發表於 05-3-15 05:27 |只看該作者

舊情人

各位爸爸:
我同之前個男朋友拍拖差不多5年,之後我提出分手。分手至今已有5年,有响街撞過幾次,但係佢避我,避係代表咩呢?
近排成日都諗起佢,好想响今年相識10周年約出嚟見見面,但因為係我飛佢,驚佢到依家都仲好憎我,加上分手後冇再聯絡,應該點好呢?如果你哋係我之前個男朋友,你哋會點呢?


子爵府

積分: 14669


2#
發表於 05-3-15 12:19 |只看該作者

Re: 舊情人

都咁耐啦,乜都已經唔同晒,唔好留戀喇,除非你仲有意思


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


3#
發表於 05-3-15 13:22 |只看該作者

Re: 舊情人

以男人既睇法, 我諗如果佢刻意避開你, 即係可能唔想見到你, 咁佢多數有左第二個女朋友, 5年時間咁長, 可能已經結左婚都唔定...


男爵府

積分: 8346


4#
發表於 05-3-15 16:17 |只看該作者

Re: 舊情人

但係聽你話氣....你好似仲鍾意人地喎...... ?-( ?-( ?-( ?-(


大宅

積分: 1454


5#
發表於 05-3-15 23:02 |只看該作者

Re: 舊情人

因為佢媽媽間唔中都有打電話同我傾閒偈,從佢媽媽口中知道佢冇拍拖好耐,同我散左之後只係顧住做野同進修。我並唔係想有d乜改變,更何況今時今日我仲可以做d乜呢?只係有時諗番大家响最痛苦最艱難嘅日子裡面都捱得過,但偏偏只可以共患難,唔可以共富貴。


別墅

積分: 854


6#
發表於 05-3-16 01:00 |只看該作者

Re: 舊情人

女追男、隔重紗
現今社會「合則來、不合則去」

最怕妳同人好完,
第二朝告佢「
fchow :-D


大宅

積分: 1454


7#
發表於 05-3-16 18:50 |只看該作者

Re: 舊情人

[quote]
fchow 寫道:
女追男、隔重紗
現今社會「合則來、不合則去」

最怕妳同人好完,
第二朝告佢「


男爵府

積分: 6259


8#
發表於 05-3-19 08:16 |只看該作者

Re: 舊情人

麵包

你想點啫, 你結左婚未架? 你未結婚, 無男朋友, 咁你咪出手囉, 如果你已經名花有主, 就吾好無無謂謂攪咁多野啦, 分手5年啦, 仲諗咩相識十周年記念呀?


男爵府

積分: 6880


9#
發表於 05-3-19 20:19 |只看該作者

Re: 舊情人

唔想見到你,咪避開你囉


民房

積分: 11


10#
發表於 05-3-29 01:28 |只看該作者

Re: 舊情人

1. 佢仲未克服彼飛的挫敗;
2. 好怕妳玩野, 再一次受傷


複式洋房

積分: 339


11#
發表於 05-3-29 06:25 |只看該作者

Re: 舊情人

[quote]
monalam 寫道:
麵包

你想點


複式洋房

積分: 265


12#
發表於 05-4-11 14:34 |只看該作者

Re: 舊情人

恕我直言!前後十年,妳也應該不細了!

伯母在這五年來都會間唔中打電話俾妳同妳傾閒偈,可見妳在她老人家的心目人,印象和地位也不差!

她更話妳知,妳和她兒子分手後的五年來,他也無乜拍過拖,擺明放料俾妳!「空穴來風,事必有因!」除非兩母子夾定玩返妳一鋪!否則便是她知道兒子對妳也是念念不忘!

而舊男友避妳,或許是不想給自己陷入苦戀之中!若妳想重修舊好,也不妨計劃一下十年後的重遇。縱使時光不能倒流,但可以重新開始!Good Luck! :mrgreen:


複式洋房

積分: 267


13#
發表於 05-4-13 13:48 |只看該作者

Re: 舊情人

好始我以前都會成日諗起初戀男友,
好想知佢依嫁情況,咁我咪打比電話約佢出黎囉,
知道佢原來幾年冇見,好多野都改變左,當你見過面時,
就會發現,原來以前大家0既日子其實已經過去左好耐好耐,咩傷痛,咩唔開心都已經唔存在啦..而眼前呢個人已經唔係當初心裡面0個個人,反而覺得唔見好過見...
可能你會覺得有d遺憾,如果你真係好想見佢0既,咪主動d打比佢約佢出黎囉,其實再見亦是朋友姐,見過囉,就會心息啦.


複式洋房

積分: 407


14#
發表於 05-4-14 13:29 |只看該作者

Re: 舊情人

如果你仲鐘意人咪見下人囉...但係如果你已經結左婚就唔好攪咁多野囉...


男爵府

積分: 5874


15#
發表於 05-4-15 16:45 |只看該作者

Re: 舊情人

係好既, 當初就唔會分手啦, 咁多年記黎把鬼麼~~~!!! 咩相識十周年見面, 你傻左定腎左??? 不如話 "飛你5周年紀念" 值得見下面?? :tongue: 仲有, 你結左婚, 比你見番又點? 我相信一句, 就係 "再見不是朋友"。
美甲達人俱樂部私家BlogHERE

Judy's Nail 美甲相集HERE

Judy's Nail Web PageHERE


子爵府

積分: 14185


16#
發表於 05-4-15 20:43 |只看該作者

Re: 舊情人

如果你已經結左婚就唔好咁多心 , 費時又煩多次 :-|


大宅

積分: 2060


17#
發表於 05-4-16 09:43 |只看該作者

Re: 舊情人

話時話, 你結左婚未呀?


複式洋房

積分: 152


18#
發表於 05-4-23 02:14 |只看該作者

Re: 舊情人

可以共患難,唔可以共富貴既男人大概不太適合人選擇,除非你諗住你可以忍到佢!
如果唔係過去左就由佢過去喇,何必心存幻想呢!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo