爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 955


1#
發表於 05-4-12 16:03 |只看該作者

Hyundai Sonata

好似幾平, 外型都ok, 有冇comment?
知足知不足, 有為有不為


大宅

積分: 3548


2#
發表於 05-4-13 02:00 |只看該作者

Re: Hyundai Sonata

我就渣trajet
軚手感似歐洲車.. 比較重
避震略差, 但可接受

唔知sonata會唔會都係咁..

不過我知hyundai歐美客較多, 所以個制式都係歐洲車feel.
岩既.. 咪試下車囉..


別墅

積分: 955


3#
發表於 05-4-13 11:33 |只看該作者

Re: Hyundai Sonata

咁知唔知D 鋼水掂唔掂?
知足知不足, 有為有不為


大宅

積分: 3548


4#
發表於 05-4-13 15:40 |只看該作者

Re: Hyundai Sonata

以trajet為例, 應該唔錯
trajet有2隻, 2.0同2.7
2.0就起步差
2.7就暢順好多

sales同我地講, 佢地係跟歐洲制式, 所以鋼水一定好過日本車.


複式洋房

積分: 418


5#
發表於 05-4-13 18:09 |只看該作者

Re: Hyundai Sonata

The main issue is parts ordering problem, despite of this, Korean cars improve a lot.
開口常笑笑古今可笑之人 大肚能容容天下難容之人 開口常笑笑古今可笑之事 積極進取,遊戲人生!


禁止訪問

積分: 83


6#
發表於 05-4-14 23:12 |只看該作者

Re: Hyundai Sonata

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 362


7#
發表於 05-4-15 17:23 |只看該作者

Re: Hyundai Sonata

Trajet 2.0
Anyone knows how much per km approx.
Is the parts difficult to find? I need more details.
Thanks


大宅

積分: 3548


8#
發表於 05-4-15 19:33 |只看該作者

Re: Hyundai Sonata

ISMA

我地暫時冇乜雜費要洗 (i mean 去車房維修), 每月都係入油咁.. ps. 2001年車

我就試過2.0同2.7, 2.0表現差d, 可能鋼水重, 2.0會慢d起步. 2.7就順好多.

另外呢.. 2.7有一個叫自動啟航系統, 即係你set左70km, 咁佢就自動行70km, 你就唔駛踩油門佢自動去keep70km, 斜路佢自動俾油, 斜路就唔得咯, 就算你set左, 佢都唔會落break架.. hee

但當你一踩break, 呢個function就會消失. 我就覺得幾好, 一來又減少影快相機會, 2來以防d人係快路不自覺越踩越快..


bigdaddy

我2.7行市路多, 就要$2蚊左右.




禁止訪問

積分: 83


9#
發表於 05-4-15 22:12 |只看該作者

Re: Hyundai Sonata

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo