想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2781


1#
發表於 17-10-25 01:36 |只看該作者
上週剛引產一個唐寶寶,第一胎。問過好多醫生都話唔係遺傳只係細胞分裂出錯,請問有無成功懷上第二胎嘅媽媽?

好想接返仔仔返嚟但同一時間好擔心 唉


民房

積分: 462


2#
發表於 17-10-26 17:07 |只看該作者
回覆 wingfish 的帖子

其實都有關高齡事首先女士的卵子數量一出世已定, 唔會增多, 每月都會減少!
年紀越大, 懷孕的話就會用到人體越低朕的卵子
而越低朕的卵子的質素會越差
細胞分裂出錯的機會都越高

其實唐BB都有關遺傅事! 只係較少機會因遺傅得到唐氏
上網睇左好多都咁講!


子爵府

積分: 11476


3#
發表於 17-11-8 11:39 |只看該作者
wingfish 發表於 17-10-25 01:36
上週剛引產一個唐寶寶,第一胎。問過好多醫生都話唔係遺傳只係細胞分裂出錯,請問有無成功懷上第二胎嘅媽媽 ...
加油媽媽!! 去年一月我都無左仔仔, 而家已30W, BB好健康, 好感恩. 你都一定得架!!
Let not your heart be troubled: have faith in God and have faith in me. (John 14:1)


大宅

積分: 4481


4#
發表於 17-11-10 11:23 |只看該作者

回覆樓主

我好明白你心情,加油呀!似左再算......感恩醫學可以讓我們早點知


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo