想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1284


1#
發表於 17-11-9 13:19 |只看該作者
想了解一下,可能都要行尼一步了


大宅

積分: 3345


2#
發表於 17-11-9 16:12 |只看該作者
回覆 Whoiling 的帖子

無乜特别,同係香港或台灣做既大同小異,我都係係個邊做,最重要係你比得佢做,就要相信佢,吾好懷疑人,就算係台灣做佢地一樣做法,只係人地寫繁體,内地寫簡體,其中有兩個出名既女醫生,一個姓胡,資歷最久,另一個姓莫,當然還有其他醫生.


大宅

積分: 3345


3#
發表於 17-11-9 16:13 |只看該作者
回覆 Whoiling 的帖子

[size=26.402px]無乜特别,同係香港或台灣做既大同小異,我都係係個邊做,最重要係你比得佢做,就要相信佢,吾好懷疑人,就算係台灣做佢地一樣做法,只係人地寫繁體,内地寫簡體,其中有兩個出名既女醫生,一個姓胡,資歷最久,另一個姓莫,當然還有其他醫生.


大宅

積分: 3345


4#
發表於 17-11-9 16:14 |只看該作者
無乜特别,同係香港或台灣做既大同小異,我都係係個邊做,最重要係你比得佢做,就要相信佢,吾好懷疑人,就算係台灣做佢地一樣做法,只係人地寫繁體,内地寫簡體,其中有兩個出名既女醫生,一個姓胡,資歷最久,另一個姓莫,當然還有其他醫生.


大宅

積分: 3345


5#
發表於 17-11-9 17:00 |只看該作者
大陸做ivf人好多,我都有見到有香港人,內地人亦都無乜野都會主動同你分享或祝福大家,跟你個醫生通常上午負責照超聲波同小手術,如你想要早上找佢,羅左飛,有可能要等一至二小時,下午醫生主要負責接見,你有乜報告,結婚證都羅上去比佢睇,護士會幫你執好,醫生會建議那個方案適合你,藥物都係名牌,貴價藥物有進口藥同國產藥比你選擇,抽血少不免,中山係深圳做ivf係有名氣的,所以五使擔心,附近地鐵站好方便,附近有連鎖旅館,可以休息下


大宅

積分: 1284


6#
發表於 17-11-9 18:59 |只看該作者
ceo234 發表於 17-11-9 17:00
大陸做ivf人好多,我都有見到有香港人,內地人亦都無乜野都會主動同你分享或祝福大家,跟你個醫生通常上午負 ...

有冇得揀醫生?


大宅

積分: 3345


7#
發表於 17-11-9 21:26 |只看該作者
回覆 Whoiling 的帖子


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo