爸爸專區

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2409


1#
發表於 05-4-6 10:22 |只看該作者

請問??

想買個Video Cam,請問Cannon好定係Sony??

Thanks!!! :wink:


複式洋房

積分: 265


2#
發表於 05-4-11 14:36 |只看該作者

Re: 請問??

我自己用開Sony,幾耐用!由哥哥出世時買,到妹妹出世都未壞!可以一試!


侯爵府

積分: 22100

馬年勳章


3#
發表於 05-4-11 15:48 |只看該作者

Re: 請問??

Sony出左隻DVD Cam, 睇落好吸引下


大宅

積分: 4844


4#
發表於 05-4-13 01:25 |只看該作者

Re: 請問??

Sony is good.


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo