想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1325


1#
發表於 17-10-2 02:09 |只看該作者
好唔開心,等左好耐先等到排卵、好想把握機會,但做做下我老公話無mood 唔係好想做,返工又好累!個下我失望到喊左出黎,佢話唔知點解好似力不從心咁,我都唔知點幫佢!我地平時已經一個星期一次,好唔容易等到排卵,佢話不如聽日先做,到底佢明唔明排卵唔等人?我都無俾壓力佢,今個月先係第一個月備孕,廿幾歲人就已經咁,我唔知之後會點!


大宅

積分: 2743


2#
發表於 17-10-2 03:02 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-2 02:09
好唔開心,等左好耐先等到排卵、好想把握機會,但做做下我老公話無mood 唔係好想做,返工又好累!個下我失 ...

攪點情趣,自己主動小小,吾好吾開心,著套靚點睡衣,等朝早啦,差幾個鐘啫,互相配合下,吾好比壓力大家


水晶宮

積分: 55968


3#
發表於 17-10-2 09:15 |只看該作者

回覆樓主

唔好成日提住排卵,佢可能感受倒壓力


大宅

積分: 3119


4#
發表於 17-10-2 09:34 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-2 02:09
好唔開心,等左好耐先等到排卵、好想把握機會,但做做下我老公話無mood 唔係好想做,返工又好累!個下我失 ...

有冇supplement 佢吃...

try maca.


大宅

積分: 3601


5#
發表於 17-10-2 10:27 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-2 02:09
好唔開心,等左好耐先等到排卵、好想把握機會,但做做下我老公話無mood 唔係好想做,返工又好累!個下我失 ...

先廿幾歲 唔使咁大壓力


別墅

積分: 633


6#
發表於 17-10-2 11:29 |只看該作者

回覆樓主

似係你自己搞到成件事好有壓力,床事係要互相享受咖嘛,成日諗住為左生仔兩公婆都咁緊張仲難有呀


大宅

積分: 3236


7#
發表於 17-10-2 11:30 |只看該作者
我c6都係一同佢講我排卵,佢就會有壓力,你試下唔好同佢講幾時排卵,其實一星期一次都已經足夠,你自己都唔好俾咁大壓力自己,你壓力大會直接影響子宮環境仲更加影響受孕機會架,我bingo三次嗰三個cycle都只係do咗兩次仲要相隔一星期,我知道接近排卵會做d sweet野例如煮d佢鍾意食既野,或者幫佢做咗平時係佢負責做的家務,等佢主動話要do 咁嘅效果係最好,佢可以冇壓力咁做


伯爵府

積分: 15466

好媽媽勳章


8#
發表於 17-10-2 11:47 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-2 02:09
好唔開心,等左好耐先等到排卵、好想把握機會,但做做下我老公話無mood 唔係好想做,返工又好累!個下我失 ...

不如你自己都放鬆啲,調節下心態先啦,生仔係急唔嚟架。你話冇比壓力佢,但提住排卵,唔得又會喊,佢點會冇壓力?你要佢當交貨咁交,質量都唔會好啦。

放鬆啲,bb 會喺你哋身心都ready嘅時候再返嚟你身邊架!


大宅

積分: 1325


9#
發表於 17-10-2 12:19 |只看該作者
小小郭夫人 發表於 17-10-2 11:47
不如你自己都放鬆啲,調節下心態先啦,生仔係急唔嚟架。你話冇比壓力佢,但提住排卵,唔得又會喊,佢點會 ...

其實我係擔心佢腎唔好多啲,佢話唔知點解成日覺得好累,又懶食左啲supplements 之後就咁,問我可唔可以唔食?但瑪卡湯佢自己又好主動自己煲黎飲。反而係佢成日問我排卵未?可能呢排佢都5點幾起身返工好累唔想做啦!但我老公天生單腎我好擔心佢腎有事!


伯爵府

積分: 15466

好媽媽勳章


10#
發表於 17-10-2 13:30 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-2 12:19
其實我係擔心佢腎唔好多啲,佢話唔知點解成日覺得好累,又懶食左啲supplements 之後就咁,問我可唔可以唔 ...

有冇帶老公去睇中醫?


大宅

積分: 1325


11#
發表於 17-10-2 14:29 |只看該作者
小小郭夫人 發表於 17-10-2 13:30
有冇帶老公去睇中醫?

佢都唔肯睇


禁止訪問

積分: 228


12#
發表於 17-11-1 15:41 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1325


13#
發表於 17-11-1 15:44 |只看該作者
Karen4168 發表於 17-11-1 15:41
我諗唔係淨係你咁,唔好灰心!
我懷緊第二胎,但唔講唔知,我都試左二至三年,我又係有check 紅d ,但到要 ...

上雪連貼?係咩黎架


大宅

積分: 1258


14#
發表於 17-11-1 17:11 |只看該作者
又雪蓮貼 啊!朋友 會吾會過份咗, 每個POST都老是常出現

點評

taijimui    發表於 17-11-3 10:30
Hermesianne    發表於 17-11-1 18:21


大宅

積分: 1258


15#
發表於 17-11-1 17:13 |只看該作者
其實樓主咁後生, 吾需要一定排卵先DO AR, 2公婆有感覺就自然DO, 仲好!
我自己都係壓力爆燈人, 我依加放棄 ENJOY DO仲好


禁止訪問

積分: 228


16#
發表於 17-11-1 17:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 314


17#
發表於 17-11-3 08:37 |只看該作者
可能佢返工真係好大壓力....不如買B雜俾佢食 等佢精神d又可以減壓?


別墅

積分: 921


18#
發表於 17-11-3 14:57 |只看該作者
Yup88 發表於 17-10-2 02:09
好唔開心,等左好耐先等到排卵、好想把握機會,但做做下我老公話無mood 唔係好想做,返工又好累!個下我失 ...

我都好明,又中藥又排卵藥又食療又浸腳,好不容易等到排卵,老公力不從心,又話累又話大壓力做野忙。我已經備孕左差不多成年,個個月都好似監佢咁do, 我都心好累。


大宅

積分: 1325


19#
發表於 17-11-3 16:44 |只看該作者
Siu_jok 發表於 17-11-3 14:57
我都好明,又中藥又排卵藥又食療又浸腳,好不容易等到排卵,老公力不從心,又話累又話大壓力做野忙。我已 ...

係呀,又話聽日做同今日做都一樣,排卵點會等你幾時得閒?


大宅

積分: 1325


20#
發表於 17-11-3 16:44 |只看該作者
Siu_jok 發表於 17-11-3 14:57
我都好明,又中藥又排卵藥又食療又浸腳,好不容易等到排卵,老公力不從心,又話累又話大壓力做野忙。我已 ...

你備孕左咁耐唔成功有無去check 下

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo