想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 1669


1#
發表於 17-10-29 13:24 |只看該作者
我last m系9月18
我確認bingo系10月20號
我21號去診所拎懷孕証明
個日去vv既時候我抹到血
然後立刻問醫生點做
醫生話我太初期,就算去照都照吾到野。
叫我返屋企卧床休息
如事者我卧床卧左大概4日都仲見到有血
咁就約左去葵芳睇婦科 醫生幫我check左話作小產
都系卧床休息 如事者再卧多5日 book左間旺角既婦科睇 因為都仲見紅 然後去到check 話照吾到胎
個陣5w 然後即刻寫紙比我入醫院
咁就去廣華啦, 醫院當然要我留院,旦我無留!
因為個刻去完vv抹到小小血,咁就返屋企繼續卧床啦,諗住星期日去睇中醫安胎。點知等吾到星期日,我星期五晚無啦啦流左比較多血,仲流左血塊,吾系組織黎的!然後真的要入院了,然後上到病房照陰超照吾到野,系右邊輸卵管附近照到有陰影,話可能宮外。咁就抽血檢驗。然後星期六系公眾假期,星期日無得睇報告,我申請左星期六晚返屋企渡假一晚,返到屋企都仲有小小紅,已經無左好多,星期日,即今日,起身去vv抹,已經變左啡色了。旦我今晚要返返入醫院抽多次血先,星期一先有報告,各位jm,你地覺得我由紅變啡,有可能排除左宮外嗎?因為剩返右邊咋~thank 各位jm


大宅

積分: 1721


2#
發表於 17-10-29 15:22 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 13:24
我last m系9月18
我確認bingo系10月20號
我21號去診所拎懷孕証明

聽醫生講驗血報告既指數去到一個數就應該會照到囊胚
但如果照唔到既 就可能係宮外孕


大宅

積分: 1669


3#
發表於 17-10-29 15:26 |只看該作者
ncfamily 發表於 17-10-29 15:22
聽醫生講驗血報告既指數去到一個數就應該會照到囊胚
但如果照唔到既 就可能係宮外孕


我要星期一先知報告
希望個報告出黎系好咖啦


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-10-29 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

其實你都6w, 正常應該子宮裡面有胎囊,樓主你都要有心理準備


大宅

積分: 1386


5#
發表於 17-10-29 16:03 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 15:26
我要星期一先知報告
希望個報告出黎系好咖啦

我同你好似,早你10日驗到bingo, 又係流血似m...又係好擔心宮外...所以好早就去驗血,有翻倍就排除左宮外,之後就見到有胎䑋喇...

唔好咁擔心住,等埋個抽血報告先...就算係宮外,如果早發現都可以盡快接受治療...





大宅

積分: 1669


6#
發表於 17-10-29 17:03 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-29 15:34
其實你都6w, 正常應該子宮裡面有胎囊,樓主你都要有心理準備



大宅

積分: 1669


7#
發表於 17-10-29 17:07 |只看該作者
Kesnalam 發表於 17-10-29 16:03
我同你好似,早你10日驗到bingo, 又係流血似m...又係好擔心宮外...所以好早就去驗血,有翻倍就排除左宮外, ...

我系得1日流血好似m咁,又後就只系vv抺先有,依家仲好似愈黎愈小咁~唉,我真系好驚,15年已經切左左邊。我吾想再切埋右邊啊!同埋系醫院照陰超系5w1d,我諗緊會吾會遲排。不過點都好,都要等份報告出左先知系點?希望個指數靚仔啦!


大宅

積分: 1386


8#
發表於 17-10-29 17:28 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 17:07
我系得1日流血好似m咁,又後就只系vv抺先有,依家仲好似愈黎愈小咁~唉,我真系好驚,15年已經切左左邊。 ...

我果時又係好似你咁,個抽血報告未出就諗埋好多好多野,之後報告出左黎未又係冇事.

我明白你嘅憂慮,我都知好難放鬆心情, 不過事情未必你諗到甘壞呢..就算係宮外,如果唔想切,hcg唔高都可以揀打針.

聽日睇完報告先再作打算啦.

加油啊!祝你明天有好消息!




大宅

積分: 1386


9#
發表於 17-10-29 17:31 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 17:07
我系得1日流血好似m咁,又後就只系vv抺先有,依家仲好似愈黎愈小咁~唉,我真系好驚,15年已經切左左邊。 ...

仲有,我都係遲排,又係5w幾(實際6w幾)先照到疑似胎襄係子宮底...所以有可能係未照到架咋!


大宅

積分: 1669


10#
發表於 17-10-29 18:54 |只看該作者
Kesnalam 發表於 17-10-29 17:28
我果時又係好似你咁,個抽血報告未出就諗埋好多好多野,之後報告出左黎未又係冇事.

我明白你嘅憂慮,我都 ...

多謝你,個心真系好亂,吾知可以點做。
不斷喊喊喊,同喊


大宅

積分: 1669


11#
發表於 17-10-29 18:55 |只看該作者
Kesnalam 發表於 17-10-29 17:31
仲有,我都係遲排,又係5w幾(實際6w幾)先照到疑似胎襄係子宮底...所以有可能係未照到架咋!
...

明白,希望我系遲排啦!因為我不嬲無計排卵系幾時,而m期又不是太準~


洋房

積分: 77


12#
發表於 17-10-29 20:08 |只看該作者

回覆樓主

我果陣都係驗到有左4w第二日就開始流血,去醫院照唔到,醫生話有機會宮外孕或遲著床,嚇到我...
結果血流左幾日停左兩日又再流,最後變流啡,再check就已經化學左...
鬆左一口氣...我寧願化學都不想宮外孕
樓主加油堅強d!唔會有事嘅!


大宅

積分: 1669


13#
發表於 17-10-29 20:26 |只看該作者
rebeccabear 發表於 17-10-29 20:08
我果陣都係驗到有左4w第二日就開始流血,去醫院照唔到,醫生話有機會宮外孕或遲著床,嚇到我...
結果血流左 ...

系丫 我都想化學或流產好過宮外!
起碼吾洗咁傷先!


大宅

積分: 1370


14#
發表於 17-10-29 20:37 |只看該作者

回覆樓主

其實係咪有無流血都應該早啲去抽血排除宮外架??


大宅

積分: 1669


15#
發表於 17-10-29 20:38 |只看該作者
esssss 發表於 17-10-29 20:37
其實係咪有無流血都應該早啲去抽血排除宮外架??

可以咁講啊!


大宅

積分: 1370


16#
發表於 17-10-29 20:40 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 20:38
可以咁講啊!

我第一次bingo 都好擔心宮外
又要過多2個星期先照閃閃
咁我快啲去驗血先
希望你都平安無事啦


大宅

積分: 1669


17#
發表於 17-10-29 20:41 |只看該作者
esssss 發表於 17-10-29 20:40
我第一次bingo 都好擔心宮外
又要過多2個星期先照閃閃
咁我快啲去驗血先

你照到子宮入面有胎long未丫?


大宅

積分: 1370


18#
發表於 17-10-29 20:43 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 20:41
你照到子宮入面有胎long未丫?

我前2日先驗到
仲未照過呀


大宅

積分: 1669


19#
發表於 17-10-29 20:45 |只看該作者
esssss 發表於 17-10-29 20:43
我前2日先驗到
仲未照過呀

咁你驚宮外就去驗血排除左宮外先!


大宅

積分: 1724


20#
發表於 17-10-29 21:09 |只看該作者
baby_saiyan 發表於 17-10-29 20:45
咁你驚宮外就去驗血排除左宮外先!

我驗左血, 照埋陰超 ... 都確診唔到係唔係宮外孕! 而家要每一星期左右抽1 次血, 星期五抽完, 星期三又抽.....

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo