想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7840


1#
發表於 17-11-2 21:29 |只看該作者
遲M遲左個幾星期,本來呢個月體溫偏低,但呢個幾星期升返高溫,keep到。。
有check過紅D,綠D,都無野睇。。

有無人試過咁呀?


別墅

積分: 752


2#
發表於 17-11-6 00:04 |只看該作者
klsabb 發表於 17-11-2 21:29
遲M遲左個幾星期,本來呢個月體溫偏低,但呢個幾星期升返高溫,keep到。。
有check過紅D,綠D,都無野睇。 ...

我都係遲左個幾星期呀,不過我無量體溫習慣,但係驗左幾次都無,唔知咩事

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo