想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1212


1#
發表於 17-11-6 15:29 |只看該作者
自1月吸宮後。一路沒聲氣。老公又懶。
大b又好像呷醋。明日月已界片。而家又懶返。
有時會撞我肚。有時會指住我肚話bb.
個人又緊張起來。明知是天比你。
卻好矛盾。又想有。又想一個便先算。
綠d明知慢有線。卻有時想驗。
好灰啊


大宅

積分: 3047


2#
發表於 17-11-6 15:31 |只看該作者
Patriciapang 發表於 17-11-6 15:29
自1月吸宮後。一路沒聲氣。老公又懶。
大b又好像呷醋。明日月已界片。而家又懶返。
有時會撞我肚。有時會指 ...

我同你情況都好似,週期長,好難捉排egg,對上一次do係幾時?


大宅

積分: 1212


3#
發表於 17-11-6 17:08 |只看該作者
19/10,另一個apps話果日是排卵期,另一個話過期,紅d這兩個月驗極都是弱,灰心之下今個月沒驗紅d.
又不見腰痛,之前驗紅d有m前控,唔想再驗!
肚沒咩特別…矛盾!年紀開始大,真想快點搞掂,
身邊人相繼報喜,自己真會真心高興,自己心忐忑

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo