想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2379


1#
發表於 17-7-1 08:00 |只看該作者
想問下有無jm試過天喜丸或姑嫂丸而bingo?兩者有咩分別?thanks


別墅

積分: 662


2#
發表於 17-8-7 20:21 |只看該作者
tracylam626 發表於 17-7-1 08:00
想問下有無jm試過天喜丸或姑嫂丸而bingo?兩者有咩分別?thanks

我食過姑嫂丸,不過無乜特別感覺,m都係唔準


複式洋房

積分: 237


3#
發表於 17-8-7 20:28 |只看該作者
tracylam626 發表於 17-7-1 08:00
想問下有無jm試過天喜丸或姑嫂丸而bingo?兩者有咩分別?thanks

我兩樣都有,但而家食緊天喜丸,係我朋友比我架,我朋友37歲經期唔準成日流啡,食左兩個月左右岩岩有左,不過佢都好勤力燉野補身體,但我經期就一路都好準,純粹唸住再調理下咁,岩岩食左3日左右


男爵府

積分: 6163

畀面勳章


4#
發表於 17-8-16 16:46 |只看該作者

回覆樓主

想問下姑嫂丸係比咩年紀食,有咩作用 thanks


大宅

積分: 2379


5#
發表於 17-8-27 13:30 |只看該作者
siu_yan0308 發表於
想問下姑嫂丸係比咩年紀食,有咩作用 thanks

聽講姑嫂丸係調經,天喜丸係助孕
無特別咩年紀,應該有月經既女士都食得掛


大宅

積分: 2379


6#
發表於 17-8-27 13:32 |只看該作者
Dianella43 發表於 17-8-7 20:28
我兩樣都有,但而家食緊天喜丸,係我朋友比我架,我朋友37歲經期唔準成日流啡,食左兩個月左右岩岩有左, ...

本帖最後由 tracylam626 於 17-8-27 13:32 編輯

真係?請問你食既天喜丸係咩牌子?


禁止訪問

積分: 98


7#
發表於 17-8-27 15:58 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 662


8#
發表於 17-8-27 16:02 |只看該作者
卡邦尼 發表於 17-8-27 15:58
回覆 selinayy 的帖子

我都係唔準, 但係唔敢試呢個, 其實佢係邊度造ga?

睇中醫介紹食,我就去買,我都不知邊度造


禁止訪問

積分: 98


9#
發表於 17-8-27 16:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8241


10#
發表於 17-8-28 00:08 |只看該作者

回覆樓主

我食左天喜丸兩個cycle中左 但有自己煲野補身


大宅

積分: 2379


11#
發表於 17-8-28 18:24 |只看該作者
yoyocandy 發表於 17-8-28 00:08
我食左天喜丸兩個cycle中左 但有自己煲野補身

恭喜哂!邊隻牌子呀?


男爵府

積分: 8241


12#
發表於 17-8-28 20:18 |只看該作者
tracylam626 發表於 17-8-28 18:24
恭喜哂!邊隻牌子呀?

天喜堂


別墅

積分: 662


13#
發表於 17-8-28 22:49 |只看該作者
卡邦尼 發表於 17-8-27 16:04
回覆 selinayy 的帖子

我驚大陸造, 擔心食左有問題...有冇第二隻介紹?

後尾無食lu...宜家做緊ivf


禁止訪問

積分: 70


14#
發表於 17-8-28 23:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 202


15#
發表於 17-8-29 08:41 |只看該作者
tracylam626 發表於 17-7-1 08:00
想問下有無jm試過天喜丸或姑嫂丸而bingo?兩者有咩分別?thanks

我都想試天喜丸,但有朋友講好易打孖,諗緊天喜丸定係添寶坊好啲


大宅

積分: 3083


16#
發表於 17-8-29 09:09 |只看該作者

回覆樓主

試過天喜丸 嗰時見冇咩料到就放棄左了


別墅

積分: 691


17#
發表於 17-8-29 09:47 |只看該作者
回覆 yoyocandy 的帖子

想問問你煲咩補身多呀?


男爵府

積分: 8241


18#
發表於 17-8-29 12:27 |只看該作者
eudoratsang 發表於 17-8-29 09:47
回覆 yoyocandy 的帖子

想問問你煲咩補身多呀?

老公煲 我吾識 大概知道補腰補賢為主 有時補氣血 兩公婆一齊飲
成日聽佢講 鹿茸 花膠 海參 人參 杜仲 巴戟,點配搭就吾清楚


複式洋房

積分: 155


19#
發表於 17-8-29 16:40 |只看該作者
回覆 tinakk58 的帖子

食天喜丸會易打孖? 點解?


大宅

積分: 1370


20#
發表於 17-8-29 16:58 |只看該作者

回覆樓主

白鳯丸或者育子丸有無人試過?
我有2個多囊朋友食白鳳丸bingo
我想試下 但又驚驚地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo