想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1486


1#
發表於 17-10-4 20:41 |只看該作者
本帖最後由 sukihys 於 17-10-4 20:44 編輯

排左1.5年先今日見醫生,點知要排到2020年先第二次見醫生,到時先睇下系未決定做ivf,同埋到時先再比Ivf做的日期,真系暈暈地。。。。。。

大家系點排的?排成點?唉,甘搞法已經前後4年,仲要唔知邊日做,悲。。


別墅

積分: 543


2#
發表於 17-10-4 22:19 |只看該作者
sukihys 發表於 17-10-4 20:41
排左1.5年先今日見醫生,點知要排到2020年先第二次見醫生,到時先睇下系未決定做ivf,同埋到時先再比Ivf做 ...

政府e院就係咁 我果時諗住排佢話我重後生可能要等好耐


大宅

積分: 1486


3#
發表於 17-10-4 22:58 |只看該作者
本帖最後由 sukihys 於 17-10-4 22:59 編輯
Chauaaaa 發表於 17-10-4 22:19
政府e院就係咁 我果時諗住排佢話我重後生可能要等好耐
...

我排時30,而家都32了,再等就35都來緊,所以去台灣再試。


男爵府

積分: 5534

畀面勳章


4#
發表於 17-10-4 23:37 |只看該作者
sukihys 發表於 17-10-4 20:41
排左1.5年先今日見醫生,點知要排到2020年先第二次見醫生,到時先睇下系未決定做ivf,同埋到時先再比Ivf做 ...

我8月都排咗廣華,上月頭收信2020年尾先有得第一次睇你排咗年半有得見吓醫生先,都叫做好吖,起碼比醫生知自己身體o唔ok,同幫你驗些小嘢, 希望大家都唔洗等咁耐可以快d自然成功

hohohohooooooo


大宅

積分: 1486


5#
發表於 17-10-5 01:29 |只看該作者
mrs.huihui 發表於 17-10-4 23:37
我8月都排咗廣華,上月頭收信2020年尾先有得第一次睇你排咗年半有得見吓醫生先,都叫做好吖,起 ...
排政府真系無奈地等。。。


複式洋房

積分: 438


6#
發表於 17-10-5 23:57 |只看該作者

回覆樓主

我同你一樣,9月威院第一次見完醫生,以為有得做ivf,點知佢要我做咗iui先,再排到下年5月。所以我已決定去台灣做了


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


7#
發表於 17-10-8 00:29 |只看該作者
本帖最後由 LedTV 於 17-10-8 00:38 編輯

我2011年11月都去左排廣華
又係要等好多年先有得睇

當時即刻搵去台灣IVF資料,2012年1月頭就IVF 成功

我2012年9月去廣華,但今次係去生B 啦
希望你地都順利...

如果負擔到台灣IVF ,真心建議去台灣試好過係香港排政府

好彩我當初決定去台灣博一博,而家個女5歲啦


大宅

積分: 1486


8#
發表於 17-10-19 23:12 |只看該作者
LedTV 發表於 17-10-8 00:29
我2011年11月都去左排廣華
又係要等好多年先有得睇
你搵邊個做 系台灣,同埋有咩要注意?放胎前後,謝謝


大宅

積分: 1486


9#
發表於 17-10-19 23:15 |只看該作者
394652 發表於 17-10-5 23:57
我同你一樣,9月威院第一次見完醫生,以為有得做ivf,點知佢要我做咗iui先,再排到下年5月。所以我已決定去 ...
加油,希望上天賜我地都有BB


大宅

積分: 1324


10#
發表於 17-10-20 02:10 |只看該作者
sukihys 發表於 17-10-4 20:41
排左1.5年先今日見醫生,點知要排到2020年先第二次見醫生,到時先睇下系未決定做ivf,同埋到時先再比Ivf做 ...

建議政府照排住做後備先,當然唔好等咁耐啦!現在就要選擇香港 or 堔圳 or 台灣……做ivf啦!因為如果到最後做到無哂錢,唯有最後用埋政府啦!
本人在廣華做過ivf我覺得唔得囉,姑娘串就梗,檢查時一野塞落去痛到你過命,同埋感覺係做完佢要做既工作就算,可能我做過c家啦,分別真係好大,但無辦法啦,政府就係咁。


大宅

積分: 2721


11#
發表於 17-10-20 07:18 |只看該作者
sukihys 發表於 17-10-4 20:41
排左1.5年先今日見醫生,點知要排到2020年先第二次見醫生,到時先睇下系未決定做ivf,同埋到時先再比Ivf做 ...

我岩岩8月遞信係威院排公症ivf,岩岩10月聽左講座,然後佢俾左個期我下年5月見醫生,我都想問,我之後仲要見多幾次醫生先會做ivf?


大宅

積分: 1486


12#
發表於 17-10-23 14:32 |只看該作者
coiecheung 發表於 17-10-20 02:10
建議政府照排住做後備先,當然唔好等咁耐啦!現在就要選擇香港 or 堔圳 or 台灣……做ivf啦!因為如果到最 ...
希望5需要用到政府,自己台灣搞定


大宅

積分: 1486


13#
發表於 17-10-23 14:33 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-10-20 07:18
我岩岩8月遞信係威院排公症ivf,岩岩10月聽左講座,然後佢俾左個期我下年5月見醫生,我都想問,我之後仲要 ...
你算快,我等左耐過你,都系剛見醫生,再見已經系2020年的事,希望其他人可以解答到你


大宅

積分: 3119


14#
發表於 17-10-23 19:13 |只看該作者
LedTV 發表於 17-10-8 00:29
我2011年11月都去左排廣華
又係要等好多年先有得睇

多謝你分享呀。
我準備去台灣做。
心怕吾成功。

你咩事要做ivf


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


15#
發表於 17-10-24 00:02 |只看該作者
bell18 發表於 17-10-23 19:13
多謝你分享呀。
我準備去台灣做。
心怕吾成功。

我當時係輸卵管塞左吖
一check 到就去做ivf

希望你一 take ok

加油


大宅

積分: 2721


16#
發表於 17-10-24 07:26 |只看該作者
sukihys 發表於 17-10-23 14:33
你算快,我等左耐過你,都系剛見醫生,再見已經系2020年的事,希望其他人可以解答到你 ...

你當時第一次見醫生係做啲乜?


大宅

積分: 1486


17#
發表於 17-10-30 11:00 |只看該作者
回覆 Dalkishan 的帖子

只系比出面做左檢查報告比佢,同講自己身體問題,填表,同抽組織化驗,連超聲波都無照,就比期打發我走


子爵府

積分: 10067


18#
發表於 17-10-30 20:21 |只看該作者

回覆樓主

係要排4年的,所以我最後去左威院排私症,由見醫生,開針,bingo, 一年搞掂,以金錢買時間。


大宅

積分: 1486


19#
發表於 17-11-1 16:47 |只看該作者
qq6a 發表於 17-10-30 20:21
係要排4年的,所以我最後去左威院排私症,由見醫生,開針,bingo, 一年搞掂,以金錢買時間。
...
恭喜你喔


大宅

積分: 1220


20#
發表於 17-11-3 14:25 |只看該作者
回覆 Dalkishan 的帖子

咁好? 你係邊間醫院?
我上年排威院, 佢比2019年2月我, 後來收到信又話改做2018年8月
叫天不應

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo