想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1628


1#
發表於 17-10-24 18:39 |只看該作者
我19號第1日m,23號開始食左5日藥,11號去照已經排左卵
呢一個星期肚好似谷m咁,間中小腹會抽住痛,胸有時好似引產完谷奶咁勁痛(間中),今朝有好淡既血水,而家都有小小,唔知咁血唔血黎m


男爵府

積分: 7051


2#
發表於 17-10-25 03:35 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-24 18:39
我19號第1日m,23號開始食左5日藥,11號去照已經排左卵
呢一個星期肚好似谷m咁,間中小腹會抽住痛,胸有時好 ...

我 23/09 day 1 , day 5 開始食排卵藥

平日cycle 26 都好準,今日已 day 33 仍未嚟,前兩日 check 過6d同棒,唔中。


大宅

積分: 1628


3#
發表於 17-10-25 11:07 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

我都驗左冇,肚一直好似經痛咁,流左小小血水,係去完廁所抺先有,都唔知算唔算黎緊。


男爵府

積分: 7051


4#
發表於 17-10-25 11:28 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-25 11:07
回覆 karmankama 的帖子

我都驗左冇,肚一直好似經痛咁,流左小小血水,係去完廁所抺先有,都唔知算唔算黎 ...

計埋今日已遲左7日,之前出post問過其他jm,話上網睇過,排卵藥由第5日開始食,係會遲排,約 day 20 左右。

當然每個人體質不一樣,不可下定論,我淨係知 “遲左嚟,但又唔中” 啫。

如果你抹到少少粉紅,應該唔算嚟m。


大宅

積分: 2114


5#
發表於 17-10-25 19:23 |只看該作者

回覆樓主

咩情況下要食排卵藥?


大宅

積分: 1628


6#
發表於 17-10-25 20:01 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

我都唔知算唔算係,到今日又咩都冇你係講緊食左會遲成20日?


複式洋房

積分: 331


7#
發表於 17-10-25 23:52 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-24 18:39
我19號第1日m,23號開始食左5日藥,11號去照已經排左卵
呢一個星期肚好似谷m咁,間中小腹會抽住痛,胸有時好 ...

我食完仲早左黎


男爵府

積分: 7051


8#
發表於 17-10-26 00:13 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-25 20:01
回覆 karmankama 的帖子

我都唔知算唔算係,到今日又咩都冇你係講緊食左會遲成20日?

唔係遲20日,而係 day 20 先排卵,m到第一日係 day 1。


大宅

積分: 1628


9#
發表於 17-10-26 11:43 |只看該作者
回覆 Jebbycheung 的帖子

竟然,我11號果陣去照過已經排左,但都唔黎m


大宅

積分: 1628


10#
發表於 17-10-26 11:45 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

我day23既時候去照過,已經排左,而家已經day38都唔黎,只係前日有血水,
今日大便有小小血水,好怪


男爵府

積分: 7051


11#
發表於 17-10-26 22:23 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-26 11:45
回覆 karmankama 的帖子

我day23既時候去照過,已經排左,而家已經day38都唔黎,只係前日有血水,

你 cycle 幾多?


大宅

積分: 1628


12#
發表於 17-10-27 14:45 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

終於黎左啦,又再開始過😩每次黎m都好傷心


男爵府

積分: 7051


13#
發表於 17-10-27 20:50 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-10-27 14:45
回覆 karmankama 的帖子

終於黎左啦,又再開始過😩每次黎m都好傷心

咁你即係遲左幾多日?

唔中m到,又係一佪新開始,你唔好氣餒。

我已超超超高齡,今日已遲左9日仲未嚟,唔中又唔嚟咪仲煩。


已刪除用户

積分: 172


14#
發表於 17-10-28 00:14 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1628


15#
發表於 17-11-2 18:41 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

咁我遲左幾日啫,你黎左未呀?


大宅

積分: 1628


16#
發表於 17-11-2 18:42 |只看該作者
回覆 kikiiik 的帖子

應該食藥係會咁嫁,


複式洋房

積分: 130


17#
發表於 17-11-2 20:51 |只看該作者


男爵府

積分: 7051


18#
發表於 17-11-2 21:12 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-11-2 18:41
回覆 karmankama 的帖子

咁我遲左幾日啫,你黎左未呀?

31/10 day 39 終於嚟左。

今日 day 3,仲有一次排卵藥,day 5 應該會食埋,我年事已高,點都要博一博

不過已超高齡,出年1月44了,明知係零機會,預左無,食左還自己心願啫,等自己心靈好過d。

講真比我真係有,都未必有心有力。

有 - 有嘅好,覺得完整d,女人結婚後,就想生仔,有自己同c6嘅bb。

無 - 阿Q d諗,自由d,去旅行話行就行,經濟上無咁大壓力。

恨就無,有d人有左就唔要,難為想生無得生嗰d


大宅

積分: 1628


19#
發表於 17-11-3 15:20 |只看該作者
回覆 karmankama 的帖子

哈好比咁大壓力自己,順其自然啦,大家一齊努力呀,我都好大壓力好驚嫁,
話唒之前陀到9個月最後都唔得,


男爵府

積分: 7051


20#
發表於 17-11-3 15:43 |只看該作者
Karennsiu 發表於 17-11-3 15:20
回覆 karmankama 的帖子

哈好比咁大壓力自己,順其自然啦,大家一齊努力呀,我都好大壓力好驚嫁,

06/2012 22週4引產,07/2013 小x,09/2015 驗血甲亢高難孕,已平常心咁多年啦,只係有時上嚟呻下,吐下苦水啫。

我自知年紀大無希望,最近睇發嫂專訪,深深體會,只有失去過的,才會感受到嗰種痛,事實就係事實,無得改變,亦無法改變,只要默默接受和承受。

當初結構問題引產,我都有問過 “點解要係我”,我2005年結婚,等左7年先可以自然懷孕,點解上天比左我,又要攞番,唯有平常心,隨緣,令自己好好繼續生活下去。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo