想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3119


1#
發表於 17-11-3 09:57 |只看該作者
想問下係咪有隻新藥唔洗日日打?
請問你地有冇打過?


大宅

積分: 1833


2#
發表於 17-11-3 10:27 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-3 09:57
想問下係咪有隻新藥唔洗日日打?
請問你地有冇打過?

果種係長效針,我打呢種,只係day3打一針,到day 7-10先每日打一支抑排


大宅

積分: 3119


3#
發表於 17-11-3 10:58 |只看該作者
linglingon 發表於 17-11-3 10:27
果種係長效針,我打呢種,只係day3打一針,到day 7-10先每日打一支抑排

係咪到到ivf 都應該有長效針?

咩人可以打呢隻?
咩人吾適合?


大宅

積分: 2423


4#
發表於 17-11-3 12:01 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-3 10:58
係咪到到ivf 都應該有長效針?

咩人可以打呢隻?

不是人人合適,有人打完無反應唔加针,你等醫生安排吧


大宅

積分: 3119


5#
發表於 17-11-3 16:39 |只看該作者
rodona333 發表於 17-11-3 12:01
不是人人合適,有人打完無反應唔加针,你等醫生安排吧

仲以為自己可以吾洗日日打


大宅

積分: 2423


6#
發表於 17-11-3 16:45 |只看該作者
bell18 發表於 17-11-3 16:39
仲以為自己可以吾洗日日打

本帖最後由 rodona333 於 17-11-3 16:45 編輯

本帖最後由 rodona333 於 17-11-3 16:45 編輯

如果人人打同一支針咁好,所有醫生都應該會人人用,你問問是否合適啦

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo