想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 516


1#
發表於 17-11-3 12:55 |只看該作者
10月17日小x後,尋日開始好似黎m,開始抹到啡都開心,因為一直盼望住再一次黎m就可以進入正常週期,但成日塊m巾都係兩點啡,今日又係咁,其實呢兩日都有d黎m feel,唔知係咪真係黎m?第一次係咪都係小?啡??其實早幾日先去私家婦科照過話內膜仲薄,究竟係咪正常呢?


大宅

積分: 1258


2#
發表於 17-11-3 15:11 |只看該作者
jkbabyctu 發表於 17-11-3 12:55
10月17日小x後,尋日開始好似黎m,開始抹到啡都開心,因為一直盼望住再一次黎m就可以進入正常週期,但成日 ...
小產後約四至六星期會黎返M, M會同平時咁鮮血, 但可能隔咗一段時間無黎M, 所以M會比較多血塊(我自己覺得)

所以我覺得個D啡未必係M, 你觀察多1日喇


大宅

積分: 2280


3#
發表於 17-11-3 16:12 |只看該作者
回覆 jkbabyctu 的帖子

個陣我都係流下D啡先架..建議你可以觀察左先


別墅

積分: 516


4#
發表於 17-11-3 19:39 |只看該作者
CC168_178 發表於 17-11-3 15:11
小產後約四至六星期會黎返M, M會同平時咁鮮血, 但可能隔咗一段時間無黎M, 所以M會比較多血塊(我自己覺得)

...

原來係咁,咁我要期待下鮮血,我都覺得應該唔會少得咁可憐掛,唔係我都會擔心!因為早幾日先話內膜薄


別墅

積分: 516


5#
發表於 17-11-3 19:40 |只看該作者
karytse90121 發表於 17-11-3 16:12
回覆 jkbabyctu 的帖子

個陣我都係流下D啡先架..建議你可以觀察左先

嗯嗯,咁都好,再等等(emoji)


大宅

積分: 2280


6#
發表於 17-11-3 20:31 |只看該作者
回覆 jkbabyctu 的帖子

放心~ 如果唔係大出血真係可以放鬆D:)


大宅

積分: 3179


7#
發表於 17-11-3 20:36 |只看該作者
我前年引產過大週數bb,之後第一次黎m都係好少好少,少到就咁用護墊都得,之後第二個月就唔怕喇

加油!bb好快會返黎搵媽咪ga喇!我bb而家9個月喇!


別墅

積分: 516


8#
發表於 17-11-4 01:52 |只看該作者
karytse90121 發表於 17-11-3 20:31
回覆 jkbabyctu 的帖子

放心~ 如果唔係大出血真係可以放鬆D:)

當然唔想大出血,總之希望一切正常就好


別墅

積分: 516


9#
發表於 17-11-4 01:56 |只看該作者
KennieCC 發表於 17-11-3 20:36
我前年引產過大週數bb,之後第一次黎m都係好少好少,少到就咁用護墊都得,之後第二個月就唔怕喇

加油!bb ...

恭喜妳,祝生個健康肥肥白白既寶貝!我用左兩日巾巾都係少,曬氣換返護墊了,真係希望正正常常小寶貝快d可以返黎!


子爵府

積分: 12503


10#
發表於 17-11-4 02:54 |只看該作者
jkbabyctu 發表於 17-11-3 12:55
10月17日小x後,尋日開始好似黎m,開始抹到啡都開心,因為一直盼望住再一次黎m就可以進入正常週期,但成日 ...

我早你一日小x,依家係排卵期喔,要過多2week-4week先會黎m....


別墅

積分: 516


11#
發表於 17-11-4 10:34 |只看該作者
肥豆媽咪 發表於 17-11-4 02:54
我早你一日小x,依家係排卵期喔,要過多2week-4week先會黎m....

係嗎?真係唔知見到無啦啦流啡仲以為係⋯


複式洋房

積分: 478


12#
發表於 17-11-4 11:49 |只看該作者
我呢幾日都係小X後,第一次來M,量真係比以前少左好多,未試過咁少,我都有少少擔心!估計內膜未回復正常。


別墅

積分: 516


13#
發表於 17-11-4 15:09 |只看該作者
dadamoonmoon 發表於 17-11-4 11:49
我呢幾日都係小X後,第一次來M,量真係比以前少左好多,未試過咁少,我都有少少擔心!估計內膜未回復正常。 ...

同樣擔心!做女人真係唔容易,經歷傷痛又要等身心恢復,可能都要兩三個月


子爵府

積分: 12503


14#
發表於 17-11-4 15:09 |只看該作者
jkbabyctu 發表於 17-11-4 10:34
係嗎?真係唔知見到無啦啦流啡仲以為係⋯

流產果日計(排出組織)4-6星期會黎m...我都等緊阿


子爵府

積分: 12503


15#
發表於 17-11-4 15:10 |只看該作者
jkbabyctu 發表於 17-11-4 15:09
同樣擔心!做女人真係唔容易,經歷傷痛又要等身心恢復,可能都要兩三個月
...

係阿 我唔想c6咁大壓力,所以扮無野,無陰影,其實內心都有少少驚下次陀唔穩


別墅

積分: 516


16#
發表於 17-11-4 21:00 |只看該作者
肥豆媽咪 發表於 17-11-4 15:10
係阿 我唔想c6咁大壓力,所以扮無野,無陰影,其實內心都有少少驚下次陀唔穩
...

同是天涯淪落人!我都盡量忙東忙西,自己靜落黎就會想起,好想小天使再返黎,但都會怕自己無知識經驗又再重覆,難以想像點跨越果12週

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo