想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5454

開心吸收勳章


1#
發表於 17-11-4 12:16 |只看該作者
聽人講黃啟文唔錯,想揾佢調理下,有冇jm睇過佢?


大宅

積分: 2047


2#
發表於 17-11-4 15:41 |只看該作者
meichan12001 發表於 17-11-4 12:16
聽人講黃啟文唔錯,想揾佢調理下,有冇jm睇過佢?

我有睇開港恩中醫,我睇李小萍!


大宅

積分: 1164

開心吸收勳章


3#
發表於 17-11-5 14:33 |只看該作者

回覆樓主

我睇王子明


別墅

積分: 655


4#
發表於 17-11-5 15:34 |只看該作者

回覆樓主:

我有睇過黄啟文, 前幾年手腳凍所以睇佢, 食左藥粉一段時間手腳唔再凍, 都有睇過感冒肚痛之類, 感冒幾 ok


男爵府

積分: 5454

開心吸收勳章


5#
發表於 17-11-5 15:36 |只看該作者
missyb 發表於 17-11-5 15:34
我有睇過黄啟文, 前幾年手腳凍所以睇佢, 食左藥粉一段時間手腳唔再凍, 都有睇過感冒肚痛之類, 感冒幾 ok
...

咁佢有無話你咩問題導致手腳凍?我琴日去睇佢,佢話我體內嘅氣亂左,所以影響懷孕


別墅

積分: 655


6#
發表於 17-11-5 15:46 |只看該作者
meichan12001 發表於 17-11-5 15:36
咁佢有無話你咩問題導致手腳凍?我琴日去睇佢,佢話我體內嘅氣亂左,所以影響懷孕
...

我係因為夏天都手腳凍去睇, 我冬天會凍到瞓唔著
初時醫師話我血氣不足, 之後慢慢變左太陰不足, 其實我聽完都唔明
醫師叫我戒凍飲, 但係我睇佢時係戒唔到, 成日都飲凍檸茶
keep 住睇左成年, 有時佢會開幾日藥, 最長試過開兩星期
飲到手腳唔凍我就斷左冇再睇了, 但係我 m 唔準, 睇完都係唔準

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo