想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 186


1#
發表於 17-11-4 15:43 |只看該作者
現時5週近呢幾晚大约3點就痛醒,大约痛10分鐘就無事,大家有冇呢個情況出現?


別墅

積分: 628


2#
發表於 17-11-4 17:39 |只看該作者
Nicole14896 發表於 17-11-4 15:43
現時5週近呢幾晚大约3點就痛醒,大约痛10分鐘就無事,大家有冇呢個情況出現?
...

我都係5w不過未試過咁樣痛,係咪子宮長大緊咋?無紅無啡唔擔心,加油


侯爵府

積分: 21950


3#
發表於 17-11-4 18:21 |只看該作者

回覆樓主:

我有啊,好似m 痛咁,有時會痛醒左,好快就無事,應該係子宮大緊,無事既,我今日6w4 都照到閃閃啦


複式洋房

積分: 186


4#
發表於 17-11-4 20:05 |只看該作者
freshrose 發表於 17-11-4 18:21
我有啊,好似m 痛咁,有時會痛醒左,好快就無事,應該係子宮大緊,無事既,我今日6w4 都照到閃閃啦
...

無红無啡,因第一次小x時都係咁,所以有d擔心


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo