想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 399


1#
發表於 17-10-18 19:49 |只看該作者
想請教,我今年32歲,經期完全唔準,有時3個月先黎一次,好努力試左一年都唔成功,應該先睇中醫,定要搵醫生開療程IUI, IVF 啦


大宅

積分: 1833


2#
發表於 17-10-18 19:53 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-10-18 19:49
想請教,我今年32歲,經期完全唔準,有時3個月先黎一次,好努力試左一年都唔成功,應該先睇中醫,定要搵醫 ...

一邊睇中醫一邊搵不育醫生做檢查,時間不等人要好好把握


複式洋房

積分: 399


3#
發表於 17-10-18 20:53 |只看該作者
linglingon 發表於 17-10-18 19:53
一邊睇中醫一邊搵不育醫生做檢查,時間不等人要好好把握

我唔想做高齡產婦,我之前成身D關節痛,抽血話我個免疫系統有問題去公立跟過一排,之後甲狀腺又有問題,都唔知係咪有影響,真係好煩惱


男爵府

積分: 9918


4#
發表於 17-10-18 20:58 |只看該作者
應該去睇西醫,食排卵葯,先快啲搞到有排卵先,如果有排卵都唔得先再諗其他方法


禁止訪問

積分: 19


5#
發表於 17-10-18 21:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


6#
發表於 17-10-18 23:05 |只看該作者
linglingon 發表於 17-10-18 19:53
一邊睇中醫一邊搵不育醫生做檢查,時間不等人要好好把握



複式洋房

積分: 431


7#
發表於 17-10-19 09:35 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-10-18 19:49
想請教,我今年32歲,經期完全唔準,有時3個月先黎一次,好努力試左一年都唔成功,應該先睇中醫,定要搵醫 ...

我覺得睇中醫調經好喎,好快可以調返正常。


大宅

積分: 3400


8#
發表於 17-10-19 10:12 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-10-18 20:53
我唔想做高齡產婦,我之前成身D關節痛,抽血話我個免疫系統有問題去公立跟過一排,之後甲狀腺又有問題,都 ...

本帖最後由 franchoi 於 17-10-19 10:22 編輯

甲狀線要食藥先可以生到哦, 你快啲搵個識免疫的西醫啦。

有免疫問題要提早打針食藥先可以懷孕。


大宅

積分: 2423


9#
發表於 17-10-19 10:16 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-10-18 20:53
我唔想做高齡產婦,我之前成身D關節痛,抽血話我個免疫系統有問題去公立跟過一排,之後甲狀腺又有問題,都 ...

甲狀線一定影響生B,我朋友一直小x,醫好後即刻生到,看西醫/免疫科吧


複式洋房

積分: 399


10#
發表於 17-10-20 17:36 |只看該作者

回覆樓主

好,我會去Book,努力努力


民房

積分: 462


11#
發表於 17-10-26 17:19 |只看該作者
回覆 CarouselWaltz 的帖子

依家好多體檢中心都有得生育能力架啦主要CHECK荷爾蒙, 建議你CHECK左先TRY
因為你一直唔知咩事又TRY, 每個月只係浪費緊卵子(女士的卵子一出世就定左數量有幾多, 有D人多有D人少, 唔會增加, 食咩都補唔返, 但每次PERIOD就不斷消耗.......)
你CHECK到有咩荷爾蒙問題可以食荷爾蒙藥解決, 正常返指數先TRY會好D!
一個PACKAGE咁, 可以男士都驗埋

依家醫學好倡明, 不妨驗下, 價錢又化算, 又快有答案
WHY NOT???

有需要可PM我, 我有相關資料, 我結婚順便CHECK過, 唔錯!


大宅

積分: 3400


12#
發表於 17-10-26 20:49 |只看該作者
CarouselWaltz 發表於 17-10-18 20:53
我唔想做高齡產婦,我之前成身D關節痛,抽血話我個免疫系統有問題去公立跟過一排,之後甲狀腺又有問題,都 ...

今日睇多次, 你有關節痛, 有甲狀線, 中醫短期已經幫唔到你, 政府醫院應該都幫唔到係。 普通西醫亦都幫唔到你。


複式洋房

積分: 495


13#
發表於 17-10-27 14:25 |只看該作者

回覆樓主

我同你一樣32歲,又係經期勁唔準,1-3個月先嚟一次,試左半年都未有,最後睇中醫調理,無耐就中左啦,依家bb2個月了


別墅

積分: 537


14#
發表於 17-10-27 16:03 |只看該作者
Sonpig 發表於 17-10-27 14:25
我同你一樣32歲,又係經期勁唔準,1-3個月先嚟一次,試左半年都未有,最後睇中醫調理,無耐就中左啦,依家b ...

你睇邊個中醫?可以pm資料我嗎?


別墅

積分: 655


15#
發表於 17-10-27 16:08 |只看該作者
Sonpig 發表於 17-10-27 14:25
我同你一樣32歲,又係經期勁唔準,1-3個月先嚟一次,試左半年都未有,最後睇中醫調理,無耐就中左啦,依家b ...

我之前睇中醫, 睇完都係一至三個月嚟一次, 個中醫答我: 你由細到大都慣㗎啦...我睇左一年左右就冇再睇了.
中醫有冇話你咩事? 可以 pm 中醫資料俾我麻?


複式洋房

積分: 399


16#
發表於 17-10-27 16:24 |只看該作者
jarjarjar 發表於 17-10-18 20:58
應該去睇西醫,食排卵葯,先快啲搞到有排卵先,如果有排卵都唔得先再諗其他方法
...

係呀,我book 左,多謝你呀


複式洋房

積分: 399


17#
發表於 17-10-27 16:26 |只看該作者
kcmming 發表於 17-10-19 09:35
我覺得睇中醫調經好喎,好快可以調返正常。

平時都好少睇開中醫,唔知點


大宅

積分: 1373


18#
發表於 17-10-27 18:07 |只看該作者
回覆 Sonpig 的帖子

我都係經期唔準,可以pm中醫資料俾我嗎?


複式洋房

積分: 292


19#
發表於 17-10-27 23:07 |只看該作者
朋友也是經期唔凖加有時有血崩情況結婚三年一直很想要小孩但一直不孕,之後中醫調理身體半年就懷孕了


複式洋房

積分: 160


20#
發表於 17-10-27 23:23 |只看該作者

回覆樓主

我都係經期唔準,可以pm中醫資料俾我嗎?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo