想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


複式洋房

積分: 308


1#
發表於 17-10-26 16:46 |只看該作者
中医調理生b既姊妹,你地幾耐睇一次中E?一開開足7日中藥,日日飲。但係咪睇完一次就即刻再去睇?即係日日keep住飲中藥?
定一個月先去睇一次?


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


2#
發表於 17-10-26 17:05 |只看該作者
中医調理生b既姊妹,你地幾耐睇一次中E? 隔一星期去

一開開足7日中藥,日日飲。但係咪睇完一次就即刻再去睇?即係日日keep住飲中藥?日日keep住飲


複式洋房

積分: 194


3#
發表於 17-10-26 17:09 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-26 16:46
中医調理生b既姊妹,你地幾耐睇一次中E?一開開足7日中藥,日日飲。但係咪睇完一次就即刻再去睇?即係日日ke ...

我睇咗大半年,一個月飲兩星期,見兩次中醫師,今知月抽卵都有飲,到放胎就要停


複式洋房

積分: 308


4#
發表於 17-10-26 17:10 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-26 17:05
中医調理生b既姊妹,你地幾耐睇一次中E? 隔一星期去

一開開足7日中藥,日日飲。但係咪睇完一次就即刻再去 ...

日日飲真係要好堅持,又要日日煲。你調理左幾耐就中了?
一直以為一個月睇一次飲7日就算。。。。。


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


5#
發表於 17-10-26 17:15 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-26 17:10
日日飲真係要好堅持,又要日日煲。你調理左幾耐就中了?
一直以為一個月睇一次飲7日就算。。。。。
...
我食藥粉.
利申我未中未跳版


大宅

積分: 2114


6#
發表於 17-10-26 20:20 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 aryan412 於 17-10-26 20:21 編輯

我飲足3個月,一日飲2次,仲要係睇謝安琪個中醫,都係唔中,而家無睇。


複式洋房

積分: 308


7#
發表於 17-10-26 21:41 |只看該作者
aryan412 發表於 17-10-26 20:20
我飲足3個月,一日飲2次,仲要係睇謝安琪個中醫,都係唔中,而家無睇。

...

一日飲兩次,係咪番煲多次飲埋佢?貴唔貴?


大宅

積分: 2114


8#
發表於 17-10-26 21:54 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-26 21:41
一日飲兩次,係咪番煲多次飲埋佢?貴唔貴?

藥粉黎既,480七日藥


男爵府

積分: 5046

畀面勳章


9#
發表於 17-10-26 22:19 |只看該作者

回覆樓主

我啱啱睇緊仁愛堂流動中醫車,七日藥$280,每日兩劑,藥粉黎既,唔苦,易入口,我打算一個星期睇一次,啱啱飲緊第四日藥,覺得訓得好左,多左便便,個人暖左


別墅

積分: 582


10#
發表於 17-10-26 22:34 |只看該作者

回覆樓主

日日飲 飲藥粉 我睇左11個月中醫配合IUI 終於bingo左啦


大宅

積分: 1616


11#
發表於 17-10-27 00:01 |只看該作者

回覆樓主:

我個中醫有提供埋煲藥, 唔駛自己煲 , 一次過拎7日藥, 每日2劑, 都幾重


複式洋房

積分: 308


12#
發表於 17-10-27 08:11 |只看該作者
aryan412 發表於 17-10-26 21:54
藥粉黎既,480七日藥

$480 7日又唔係好貴,我7日要成千蚊,計埋診金


複式洋房

積分: 308


13#
發表於 17-10-27 08:12 |只看該作者
mmbili 發表於 17-10-27 00:01
我個中醫有提供埋煲藥, 唔駛自己煲 , 一次過拎7日藥, 每日2劑, 都幾重
...

睇左幾耐?煲藥感覺上有效過藥粉甘


大宅

積分: 1616


14#
發表於 17-10-27 08:19 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-27 08:12
睇左幾耐?煲藥感覺上有效過藥粉甘

我睇左大半年呀, 我初頭都係沖藥粉, 但中醫同我講話煲藥好啲, 跟住我就轉左煲藥啦~ 飲到開針前停左


複式洋房

積分: 308


15#
發表於 17-10-27 08:48 |只看該作者
mmbili 發表於 17-10-27 08:19
我睇左大半年呀, 我初頭都係沖藥粉, 但中醫同我講話煲藥好啲, 跟住我就轉左煲藥啦~ 飲到開針前停左
...

都係keep住日日飲?無間斷?一日飲兩次真係好苦,本身我係唔怕苦的


大宅

積分: 1616


16#
發表於 17-10-27 08:53 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-27 08:48
都係keep住日日飲?無間斷?一日飲兩次真係好苦,本身我係唔怕苦的

日日飲呀, 無停過,早晚一次, 煲藥唔苦喎, 藥粉難飲好多, 如果去旅行先攞返藥粉


複式洋房

積分: 308


17#
發表於 17-10-27 09:33 |只看該作者
BabeJ 發表於 17-10-27 08:48
都係keep住日日飲?無間斷?一日飲兩次真係好苦,本身我係唔怕苦的

你開針係做咩?試左幾耐先發覺要調理,要,用其他方法?
我試左10個月先要睇中e調理


大宅

積分: 1196


18#
發表於 17-10-27 10:09 |只看該作者
aryan412 發表於 17-10-26 20:20
我飲足3個月,一日飲2次,仲要係睇謝安琪個中醫,都係唔中,而家無睇。

...

我都係。。
所以想轉醫師了


大宅

積分: 1440


19#
發表於 17-10-27 10:11 |只看該作者
我8月開始睇中醫調理, 同埋排卵前艾灸幾次
中藥都係日日飲, 每日兩劑


大宅

積分: 1440


20#
發表於 17-10-27 10:13 |只看該作者
fairymeow 發表於 17-10-27 10:09
我都係。。
所以想轉醫師了
我都睇咗兩個月
醫師話要俾D 時間, 唔好咁心急喎


我問佢要調理幾耐, 佢話起碼半年

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo