想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 25


1#
發表於 17-11-1 11:29 |只看該作者
本帖最後由 JackChing 於 17-11-1 11:57 編輯

我今個月來經第2天到東區醫院做iui,第13天打破卵針,第14天植入精子,植入精子後流出好多好多血,流了兩天,姑娘說醫生找不到的子宮頸,整損左,說我子宮後屈....第18天打黃體素針,第19天(即昨天)一起床時發現薄護墊全是血,抹也見鮮紅色血,打電話給東區姑娘,她說應該是月經早報到,但昨天中午後又沒發現血,至第20天即今天一起床護墊有啡色血漬,份量少過昨天早上很多,但抹時還有少少啡和部份鮮血,忽然腹會刺痛2下,至現在還不斷有少少血滲出,但不多,是否回你診所覆診比較安全?東區昨天說觀察下,沒事可以做。我擔心是宮外孕 多謝各位寶貴意見!


大宅

積分: 4098


2#
發表於 17-11-1 12:01 |只看該作者
做完iui只有7日?有打黄體油唔應該出血,不如驗血?其實正確植入後7日都未著床,又點會宮外孕呢?可能有肌瘤或血塊?見下醫生問下安心d?


民房

積分: 25


3#
發表於 17-11-1 12:09 |只看該作者
常綠葉 發表於 17-11-1 12:01
做完iui只有7日?有打黄體油唔應該出血,不如驗血?其實正確植入後7日都未著床,又點會宮外孕呢?可能有肌 ...

因為姑娘說反應奇怪,少見,可能是月經,現在醫生都不會做到咩檢查,可自行觀察一下流血量,如出血太多先入急症。


大宅

積分: 4098


4#
發表於 17-11-1 12:15 |只看該作者
JackChing 發表於 17-11-1 12:09
因為姑娘說反應奇怪,少見,可能是月經,現在醫生都不會做到咩檢查,可自行觀察一下流血量,如出血太多先入急症 ...

我覺得唔會宮外孕...因為係著床唔係宮內先叫宮外孕,咁一係觀察下先。正常宮外孕唔係應該會肚痛和出血?如果擔心不如睇其他醫生?


大宅

積分: 3452


5#
發表於 17-11-1 16:07 |只看該作者
JackChing 發表於 17-11-1 11:29
我今個月來經第2天到東區醫院做iui,第13天打破卵針,第14天植入精子,植入精子後流出好多好多血,流了兩天,姑 ...

搵唔到子宮頸咁你做時係咪好痛?
我覺得你搵個醫生睇下好d


禁止訪問

積分: 223


6#
發表於 17-11-2 11:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo