想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 5391


1#
發表於 17-11-1 13:21 |只看該作者
我不容易有了一個小朋友,而家快2歲。最近呢半年,心底好想要第二胎,可惜經濟暫時唔容許。慾望化成夢境,已經有6-7次夢見自己有左,夢中先是開心,接著就會擔心經濟。現實真係好殘忍。


複式洋房

積分: 279


2#
發表於 17-11-1 14:23 |只看該作者
AAV 發表於 17-11-1 13:21
我不容易有了一個小朋友,而家快2歲。最近呢半年,心底好想要第二胎,可惜經濟暫時唔容許。慾望化成夢境, ...

本帖最後由 HWppB 於 17-11-1 22:46 編輯

備孕左三年,我都試過好多次夢見小孩,BB,動物但-直都仲未有BB, 由期待到依嫁我只會覺得自己係日有所思夜有所夢,唔敢再期待了。不過希望樓主同我都可以早日成功,加油!


男爵府

積分: 5391


3#
發表於 17-11-1 22:28 |只看該作者
HWppB 發表於 17-11-1 14:23
備孕左三每年,我都試過好多次夢見小孩,BB,動物但-直都仲未有BB, 由期待到依嫁我只會覺得自己係日有所 ...
我祝福你早日成功。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo