想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 219


1#
發表於 17-11-2 11:13 |只看該作者
本帖最後由 Sherrybabyc 於 17-11-4 08:58 編輯

.


大宅

積分: 2024

畀面勳章


2#
發表於 17-11-2 11:42 |只看該作者
本帖最後由 sakaiminako 於 17-11-2 11:43 編輯

媽媽放鬆d , 我之前都試過,而家12W6,聽日13w啦
當時自己計係6w , 但溜啡去診所照,乜都見唔到,
醫生要話我可能得4w-5w , 所以未見到,
要我遲一星期去照,就見到有胎囊,都未有閃閃,
再個四日左右玥照,就見到閃閃確實weeks 數,
我照到時係5w6 (但我自己計就有7w幾),
閃閃有人遲有人早, 預6w-8w,
SIZE 6w1 應該遲排卵, 過多一個星期照應該會見到...
多d休息,心情放鬆d , 唔好太緊張,
寶寶會快長大d,健康d ...

如果擔心可以搵多個醫生照....
希望個答覆可以令您放鬆d


複式洋房

積分: 219


3#
發表於 17-11-2 11:47 |只看該作者
sakaiminako 發表於 17-11-2 11:42
媽媽放鬆d , 我之前都試過,而家12W6,聽日13w啦
當時自己計係6w , 但溜啡去診所照,乜都見唔到,
醫生要話 ...

本帖最後由 Sherrybabyc 於 17-11-4 08:59 編輯

.


大宅

積分: 2024

畀面勳章


4#
發表於 17-11-2 11:50 |只看該作者
本帖最後由 sakaiminako 於 17-11-2 11:52 編輯
Sherrybabyc 發表於 17-11-2 11:47
多謝你, 聽完你咁講我先冇咁絕望。 等待既過程好辛苦好難捱。

係辛苦,但要自己調節心情,唔好太緊張,放鬆面對,bb會感受到媽媽心情,
媽媽唔開心, 擔心,緊張, 激動就會比較容易溜啡<<個人經驗

祝您同寶寶健健康康,平平安安,順利過關


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo