想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1009


1#
發表於 17-11-3 00:44 |只看該作者
我本人嚟緊要做ivf,呢個月尾開始打針,而家食緊避孕藥都有10日,但,今日無端端嚟啡,感覺個肚,好似M到甘,有無人試過係甘????食緊藥都會嚟啡,係咪要打去同姑娘講???重做唔做到ivf

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo