想生BB

跳至

首頁

尾頁
   5


複式洋房

積分: 486


1#
發表於 17-2-8 19:42 |只看該作者
我想問邊到有輸卵管造影HSG 做。。。上網睇過大多數生殖中心都有得做,但已經決定排仁安的周醫生,但我有想排睇周醫生前可以做d 檢查先,因為話HSG要經期後就要做。。唔想再waste 多一個cycle...

同埋除左HSG 之外,女生仲要做咩檢查,上年11月照過超聲波話冇問題,有用紅d check, 每個月都有强弱,生理周期32 日,check 到每個月大約係18-19 日排卵,check 到排卵個日就一定dodo, 每個月經期正常,冇痛,唔多血塊,但量一般,4日到,量體温就今個月開始做。
自己身體都ok, 唔多病痛,感冒都可能一年2 至3 次,有時飲下維他命c, 早瞓d, 醫生都唔駛睇,又養生,早睡早起,唔多飲凍野,體重正常。
男人做過兩次精子檢查,都話冇問題,健康,數量仲要幾多tim.
兩個年紀唔細,我35, 男人就42,試左成年都唔得,係因為年紀大定點?
我自己心態係有就有,如果呢兩年都冇就算,但男人口講話隨緣,但其實好想有,見親朋友d 小朋友個晚都會好開心咁講,小朋友有幾得意。
所以想盡力去做,唔得先認命囉


男爵府

積分: 6419


2#
發表於 17-2-24 18:24 |只看該作者
本帖最後由 ignit 於 20-4-20 11:13 編輯

del


大宅

積分: 3400


3#
發表於 17-2-24 21:42 |只看該作者
dior_project 發表於 17-2-8 19:42
我想問邊到有輸卵管造影HSG 做。。。上網睇過大多數生殖中心都有得做,但已經決定排仁安的周醫生,但我有想 ...

照呢啲通常都要醫生介紹信,我試過特登去搵睇開的婦科醫生,佢唔肯出介紹信,激死我。。。


大宅

積分: 3400


4#
發表於 17-2-24 21:43 |只看該作者
dior_project 發表於 17-2-8 19:42
我想問邊到有輸卵管造影HSG 做。。。上網睇過大多數生殖中心都有得做,但已經決定排仁安的周醫生,但我有想 ...

我上次順便照埋子宮同卵巢


大宅

積分: 1491


5#
發表於 17-2-24 21:56 |只看該作者
dior_project 發表於 17-2-8 19:42
我想問邊到有輸卵管造影HSG 做。。。上網睇過大多數生殖中心都有得做,但已經決定排仁安的周醫生,但我有想 ...
我都約左仁安做 HSG。之前爬文,呢度話黃 x 安醫生度做唔駛 referral。仁安 2000,黃 1900。


別墅

積分: 834


6#
發表於 17-2-25 10:50 |只看該作者
franchoi 發表於 17-2-24 21:42
照呢啲通常都要醫生介紹信,我試過特登去搵睇開的婦科醫生,佢唔肯出介紹信,激死我。。。
...

想問下點解唔肯出?


大宅

積分: 3400


7#
發表於 17-2-25 11:13 |只看該作者
1234babywl 發表於 17-2-25 10:50
想問下點解唔肯出?

佢睇開我,佢覺得我曾經自然懷孕,輸卵管應該無事。

我都知我輸卵管應該無事,但我想check埋買個心安,佢都唔肯,曬我400蚊。


複式洋房

積分: 486


8#
發表於 17-3-29 17:28 |只看該作者

回覆樓主:

今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以用痛黎形容,不過都幾唔舒服,個子宮好漲好谷。
護士有講呢個cycle 唔駛停工,但可能要一個星期後先可以交功課,make sure d 藥水已經流晒出黎。
照完10 分鐘後有report, 好快手,report 出黎兩邊都係通既。安心係冇事,但又擔心自己唔知咩原因,一直都唔中。下個cycle 就會試下泡卵追蹤,睇下咁樣mon 實做功課,會唔會有成績。


大宅

積分: 3452


9#
發表於 17-4-6 22:11 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...

我都想照但我朋友同我講生育科寫信比佢去化驗所照痛到暈。我自己好驚不停咁搵有冇人照過冇咁痛的醫生可以介紹!


大宅

積分: 3452


10#
發表於 17-4-6 22:13 |只看該作者
ignit 發表於 17-2-24 18:24
超聲波照唔到輸卵管有無塞,不過我都係試咗一段時間醫生先叫我不如去照埋輸卵管,本身好驚唔想照

你在那裡照?辛苦嗎?


大宅

積分: 1927


11#
發表於 17-4-7 11:26 |只看該作者
dior_project 發表於 17-3-29 17:28
今日終於去黄醫生都照左輸卵管,黄醫生同護士都好nice, 又會詳細解釋比你聽成個程序點做。
照既時侯唔可以 ...
請問你可以pm黃醫生嘅資料俾我嗎?thanks


大宅

積分: 2343


12#
發表於 17-4-7 12:01 |只看該作者
我都岩岩book左黃醫生下星期去照輸卵管, 希望係通,
曾經小產, 試左年幾都無中返


大宅

積分: 4675


13#
發表於 17-4-7 16:45 |只看該作者
ignit 發表於 17-2-24 18:24
超聲波照唔到輸卵管有無塞,不過我都係試咗一段時間醫生先叫我不如去照埋輸卵管,本身好驚唔想照

我下星期去仁安照,好驚痛呀,係咪好痛架?係咪自己去都可以?


大宅

積分: 3452


14#
發表於 17-4-7 18:00 |只看該作者
sk1122 發表於 17-4-7 16:45
我下星期去仁安照,好驚痛呀,係咪好痛架?係咪自己去都可以?

你係咪睇開仁安的醫生?
其實我都好驚呢步所以仲未敢驗,朋友介紹了二個醫生比我但兩個都唔係醫生自己做係去比放射師做我所以好驚。仲未敢book


大宅

積分: 3452


15#
發表於 17-4-7 18:02 |只看該作者
Papaloklok 發表於 17-2-24 21:56
我都約左仁安做 HSG。之前爬文,呢度話黃 x 安醫生度做唔駛 referral。仁安 2000,黃 1900。 ...

仁安係咪醫生自己做?
可唔可以就是book 去做呢樣野?好像醫生可靠d !
痛嗎?


別墅

積分: 845


16#
發表於 17-4-7 18:12 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-7 18:02
仁安係咪醫生自己做?
可唔可以就是book 去做呢樣野?好像醫生可靠d !
痛嗎?

出面化驗所幫你照的一定係醫生。會出埋報告。

如果像樓主咁兩邊都通係唔會覺痛的。如果塞的那邊一定會痛,因為塞左,忽然灌d水入去又塞住無位流走就當然會痛。


別墅

積分: 845


17#
發表於 17-4-7 18:40 |只看該作者
仲有趁有空就去睇下d牙,到時有左但牙痛,唔可以打止痛針好慘的

睇新聞話有醫學報告做過研究統計有牙周病的婦女會增加流產率。 懷孕前去睇下崩牙。

http://hk.apple.nextmedia.com/international/art/20141219/18974238


大宅

積分: 3452


18#
發表於 17-4-7 18:55 |只看該作者
Palapachan 發表於 17-4-7 18:40
仲有趁有空就去睇下d牙,到時有左但牙痛,唔可以打止痛針好慘的

睇新聞話有醫學報告做過研究統計有牙周病 ...

聴過下,謝謝


大宅

積分: 4675


19#
發表於 17-4-7 22:33 |只看該作者
breadmother 發表於 17-4-7 18:00
你係咪睇開仁安的醫生?
其實我都好驚呢步所以仲未敢驗,朋友介紹了二個醫生比我但兩個都唔係醫生自己做係 ...

係呀 我睇仁安醫生 所以係仁安照輸卵管,但未照,好驚痛呢


大宅

積分: 1343


20#
發表於 17-4-7 22:44 |只看該作者
dior_project 發表於 17-2-8 19:42
我想問邊到有輸卵管造影HSG 做。。。上網睇過大多數生殖中心都有得做,但已經決定排仁安的周醫生,但我有想 ...

你都係睇左仁安西醫先,再由他們轉介你去照輸卵管。因為出面好多好屎的診所!
我check左三次輸卵管,最後係仁安個廖琳醫生介紹我去check,個醫生見到我子宮異常,我先再發現到子宮問題。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo