想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7840


1#
發表於 17-10-10 11:08 |只看該作者
今個月用紅d無乜嘢睇。。但體溫有明顯低轉高。。咁究竟係有無排卵呢?
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 1212


2#
發表於 17-10-13 03:04 |只看該作者
不會禁淺色


大宅

積分: 1729


3#
發表於 17-10-13 08:37 |只看該作者

回覆樓主:

排左


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-10-13 08:48 |只看該作者

回覆樓主:

排左,而且大衛唔岩你,可以换第二隻敏感d的排卵纸


別墅

積分: 536


5#
發表於 17-10-13 09:58 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-13 08:48
排左,而且大衛唔岩你,可以换第二隻敏感d的排卵纸
請問原來有唔岩呢回事因為我用紅d都係永遠好淺色...最多去到色卡既1度...
我仲以為係我d vv太稀


侯爵府

積分: 21950


6#
發表於 17-10-13 10:07 |只看該作者
Miss.S 發表於 17-10-13 09:58
請問原來有唔岩呢回事因為我用紅d都係永遠好淺色...最多去到色卡既1度...
我仲以為係我d vv太稀:unk ...

可以試下秀兒或者其他排卵紙, 果D 敏感度高D, 會岩你多D


別墅

積分: 536


7#
發表於 17-10-13 11:34 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-13 10:07
可以試下秀兒或者其他排卵紙, 果D 敏感度高D, 會岩你多D
好呀、多謝你既建議、等我淘返d秀兒返黎先


男爵府

積分: 7840


8#
發表於 17-10-23 17:44 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-13 10:07
可以試下秀兒或者其他排卵紙, 果D 敏感度高D, 會岩你多D
係呀? 真係唔知原來會有唔岩既試紙@.@多謝你既sharing


複式洋房

積分: 280


9#
發表於 17-10-30 19:49 |只看該作者
Miss.S 發表於 17-10-13 09:58
請問原來有唔岩呢回事因為我用紅d都係永遠好淺色...最多去到色卡既1度...
我仲以為係我d vv太稀:unk ...

我同你清况一樣,咁淺色,所以成日5知排咗未

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo