想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 4001


1#
發表於 17-10-21 14:01 |只看該作者
爬文所介紹的中醫全部都好難book,有冇d正常book期又ok的中醫介紹?小產後調理的。謝謝!


複式洋房

積分: 315


2#
發表於 17-10-23 23:16 |只看該作者

回覆樓主

醫思坊(大圍)
女醫師解釋詳盡細心


別墅

積分: 993


3#
發表於 17-10-24 14:53 |只看該作者

回覆樓主

如果會去港島區,灣仔周華儀中醫,我朋友都係冇咗睇佢調理之後有,又nice
加油


大宅

積分: 1030


4#
發表於 17-10-29 15:20 |只看該作者
yvonne520 發表於 17-10-24 14:53
如果會去港島區,灣仔周華儀中醫,我朋友都係冇咗睇佢調理之後有,又nice
加油
...

請問難book嗎?咩價錢左右?可唔可以比中醫資料我?Thx


別墅

積分: 993


5#
發表於 17-10-30 14:20 |只看該作者
vannis.l 發表於 17-10-29 15:20
請問難book嗎?咩價錢左右?可唔可以比中醫資料我?Thx

一時時,佢好似有在中大教中醫,但暫時我都book到,book平日收工6-7點去。佢d藥最少80蚊一劑係藥粉,好似睇下你用咩藥又有唔同,我自己就日日食,之前我朋友覺得貴就隔日食,慢慢調理,我見佢小產後都回復得好快又有

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo