想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 999


1#
發表於 17-10-30 11:26 |只看該作者
本帖最後由 bsebse 於 17-10-31 17:47 編輯

Del


大宅

積分: 4050


2#
發表於 17-10-30 11:29 |只看該作者
bsebse 發表於 17-10-30 11:26
21/10開始有排卵嘅感覺 有拉c keep住到25/10最強烈 26/10 開始無咩感覺 27/10到而家個肚子有些悶痛 唔知仡 ...

我都係21/10排
之後keep住多分泌
體溫36.9以上
希望有機


別墅

積分: 999


3#
發表於 17-10-30 11:34 |只看該作者
lailai123 發表於 17-10-30 11:29
我都係21/10排
之後keep住多分泌
體溫36.9以上

希望今個月齊齊中


大宅

積分: 4050


4#
發表於 17-10-30 12:32 |只看該作者
bsebse 發表於 17-10-30 11:34
希望今個月齊齊中

其實我都有子宮怨下怨下既感覺
又不敢驗住
希望齊齊中


複式洋房

積分: 475


5#
發表於 17-10-30 13:42 |只看該作者
bsebse 發表於 17-10-30 11:26
21/10開始有排卵嘅感覺 有拉c keep住到25/10最強烈 26/10 開始無咩感覺 27/10到而家個肚子有些悶痛 唔知仡 ...

係咪有分泌先中呀?我都係25/10 深粗呀、但應該要11月頭先可以驗到、依這幾天感覺三角位扯扯、
但未驗到就會咁快感覺到啦?


侯爵府

積分: 21950


6#
發表於 17-10-30 15:06 |只看該作者
Manbe02 發表於 17-10-30 13:42
係咪有分泌先中呀?我都係25/10 深粗呀、但應該要11月頭先可以驗到、依這幾天感覺三角位扯扯、
但未驗到就 ...

我BINGO 左2次都無分泌, 即使到我而家6W 都係無分泌架WOR


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


7#
發表於 17-10-30 15:58 |只看該作者


別墅

積分: 628


8#
發表於 17-10-30 16:24 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-30 15:06
我BINGO 左2次都無分泌, 即使到我而家6W 都係無分泌架WOR

我每日都勁多分泌


大宅

積分: 1597


9#
發表於 17-10-30 16:35 |只看該作者
我未發現BINGO前冇咩分泌。BINGO左之後就開始多分泌


大宅

積分: 4032


10#
發表於 17-10-30 17:13 |只看該作者
回覆 bsebse 的帖子

體溫高 同 綠d有線 先至係bingo


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo