立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 999
大宅
積分: 4050
bsebse 發表於 17-10-30 11:26 21/10開始有排卵嘅感覺 有拉c keep住到25/10最強烈 26/10 開始無咩感覺 27/10到而家個肚子有些悶痛 唔知仡 ...
lailai123 發表於 17-10-30 11:29 我都係21/10排 之後keep住多分泌 體溫36.9以上
bsebse 發表於 17-10-30 11:34 希望今個月齊齊中
複式洋房
積分: 475
侯爵府
積分: 21950
Manbe02 發表於 17-10-30 13:42 係咪有分泌先中呀?我都係25/10 深粗呀、但應該要11月頭先可以驗到、依這幾天感覺三角位扯扯、 但未驗到就 ...
琥珀宮
積分: 197061
積分: 628
freshrose 發表於 17-10-30 15:06 我BINGO 左2次都無分泌, 即使到我而家6W 都係無分泌架WOR
積分: 1597
積分: 4032
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy