想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 475


1#
發表於 17-10-30 13:51 |只看該作者
想請教排卵後幾耐會有症狀呀?
我25/10深粗、27/10轉淺、現在30/10已經白板、
咁我係咪已經無機會了啦?
依幾日晚上訓覺熱到醒左、
體溫日日早上6:30 係36.1、
之後再訓10:00起身就有36.8、
咁我應該睇邊個作準呢?
求指教、謝謝


大宅

積分: 1597


2#
發表於 17-10-30 16:15 |只看該作者
本帖最後由 yuen1110 於 17-10-30 16:17 編輯
Manbe02 發表於 17-10-30 13:51
想請教排卵後幾耐會有症狀呀?
我25/10深粗、27/10轉淺、現在30/10已經白板、
咁我係咪已經無機會了啦?

量基礎體溫係要訓左6-8小時,中間冇起過身同旭動過量先準,照理係應該按你6:30 O個個溫度,但要睇返你係幾點訓,如果你半夜點幾先訓就唔準啦~

我本身體溫都係低同亂,未bingo前排卵後高溫只得四五日,但今次bingo之後睇返圖表,排卵期之後就一直keep住高溫到而家。

我未發現bingo前就覺得個人好熱,口乾口淡,半夜熱到訓覺衫都濕曬,老公重以為我中暑。

至於你25/10深粗o個度,你幾多號DD?


男爵府

積分: 9918


3#
發表於 17-10-30 16:17 |只看該作者
同你same day 排,等待中


複式洋房

積分: 475


4#
發表於 17-10-30 19:54 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-30 16:15
量基礎體溫係要訓左6-8小時,中間冇起過身同旭動過量先準,照理係應該按你6:30 O個個溫度,但要睇返你係幾點 ...

我平時晚上12:30先訓、6:30就要起身返工、因為星期六日放假所以訓到6:30懶性起身之後再訓到10:30、我1/10 DD開始、之後應該估11/11DD啦


複式洋房

積分: 475


5#
發表於 17-10-30 19:55 |只看該作者
jarjarjar 發表於 17-10-30 16:17
同你same day 排,等待中

好緊張呀!唔知幾時可以知呢


男爵府

積分: 9918


6#
發表於 17-10-30 20:49 |只看該作者
Manbe02 發表於 17-10-30 19:55
好緊張呀!唔知幾時可以知呢

本帖最後由 jarjarjar 於 17-10-30 20:50 編輯

應該6號左右就check得架拉,見好多人排後day10左右就check到架拉,不過應該before都會有啲感覺,例如,啲人話屁多,抽住痛,乳房痛,仲有好熱。。。但我咩感覺都冇,唉,感覺應該又冇機了


複式洋房

積分: 163


7#
發表於 17-10-30 22:14 |只看該作者
jarjarjar 發表於 17-10-30 20:49
本帖最後由 jarjarjar 於 17-10-30 20:50 編輯

應該6號左右就check得架拉,見好多人排後day10左右就che ...

本帖最後由 Gracebaby00 於 17-10-30 22:24 編輯

我同你同一日排,而家應該都未著床啦,邊有咁快有感覺


大宅

積分: 1597


8#
發表於 17-10-31 00:02 |只看該作者
我記得排卵後七定八日我check過大白板,重以為唔中,心血來潮DD前一日再試下check就check到bingo。
我徵狀係好熱好熱,半夜熱到出曬汗,口乾口淡,胸痛。
如果你12:30訓都有訓到七小時,都可以用6:30個體溫黎計。
如果唔怕壓力大,可以試下check住紅d睇下有冇一路變深,如有就可以了試下用綠d


複式洋房

積分: 475


9#
發表於 17-10-31 10:02 |只看該作者
yuen1110 發表於 17-10-31 00:02
我記得排卵後七定八日我check過大白板,重以為唔中,心血來潮DD前一日再試下check就check到bingo。
我徵狀 ...

依家用紅d已經變全白了、係咪無機會了?


大宅

積分: 1597


10#
發表於 17-10-31 15:51 |只看該作者
Manbe02 發表於 17-10-31 10:02
依家用紅d已經變全白了、係咪無機會了?
一日未DD都唔可以話冇機嘅

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo