想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 9918


1#
發表於 17-10-30 16:15 |只看該作者
等待中,個心就會"螺螺亂"


別墅

積分: 628


2#
發表於 17-10-30 16:22 |只看該作者
jarjarjar 發表於 17-10-30 16:15
等待中,個心就會"螺螺亂"

我都好明,備孕左三個月好好彩bingo左,但頭兩個月一搞完就覺得自己有左但又唔係,希望完又失望


別墅

積分: 628


3#
發表於 17-10-30 16:23 |只看該作者

回覆樓主

我排卵後day11驗到bingo,正式有感覺係DD-1,個人好明顯好攰,其他症狀都無,依加日日訓得好差個人勁攰同勁多分泌


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-10-30 17:16 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 freshrose 於 17-10-30 18:58 編輯

我排卵後第3日就feel 到, 個胸開始痛, 之前都唔會, 到而家都仲痛,5w 開始嘔同全日反胃


大宅

積分: 4299


5#
發表於 17-10-30 18:50 |只看該作者

回覆樓主

大概六周超有感覺

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo