想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2621


1#
發表於 17-10-30 20:08 |只看該作者
今個cycle去唔到深粗,睇顏色就似剛剛轉淺了,如果今晚或凌晨先dodo仲趕唔趕得切?
myimage.jpg


侯爵府

積分: 21275


2#
發表於 17-10-30 21:30 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-30 20:08
今個cycle去唔到深粗,睇顏色就似剛剛轉淺了,如果今晚或凌晨先dodo仲趕唔趕得切?

...

3點幾轉深你應該今朝捉住老公dodo嘛


大宅

積分: 2621


3#
發表於 17-10-30 21:39 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-30 21:30
3點幾轉深你應該今朝捉住老公dodo嘛

我有叫,不過叫唔郁我又唔想迫佢,怕俾佢知我排卵,佢又有壓力⋯⋯


侯爵府

積分: 21275


4#
發表於 17-10-30 22:10 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-30 21:39
我有叫,不過叫唔郁我又唔想迫佢,怕俾佢知我排卵,佢又有壓力⋯⋯
...

我無理,捉佢起身夾佢 有時話佢知排卵佢仲大壓力


禁止訪問

積分: 228


5#
發表於 17-10-30 22:27 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2621


6#
發表於 17-10-30 23:35 |只看該作者
Karen4168 發表於 17-10-30 22:27
真係有深深感受,我之前試過好似你咁,每日量但又唔肯定是否要dodo ,到果夜覺得排卵啦,老公又話攰,又話 ...

覺得自己變左淫娃咁款!萬一講佢知排卵仲衰!係呢?咩叫雪蓮貼?


大宅

積分: 2621


7#
發表於 17-10-30 23:37 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-30 22:10
我無理,捉佢起身夾佢 有時話佢知排卵佢仲大壓力

之前就係講過俾佢知,搞到佢有壓力,表現唔ok!之後我就冇再講過!但自己知自己排卵緊係會心急,都試過因爲咁而嗌過幾次交


侯爵府

積分: 21275


8#
發表於 17-10-30 23:53 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-30 23:37
之前就係講過俾佢知,搞到佢有壓力,表現唔ok!之後我就冇再講過!但自己知自己排卵緊係會心急,都試過因 ...

我都試過,得我一個緊張咁!不過我霸王硬上弓,又比我成功左


複式洋房

積分: 163


9#
發表於 17-10-31 00:39 |只看該作者
Karen4168 發表於 17-10-30 22:27
真係有深深感受,我之前試過好似你咁,每日量但又唔肯定是否要dodo ,到果夜覺得排卵啦,老公又話攰,又話 ...

點解你每一個留言都勁係度sale 張貼?打手?


大宅

積分: 2621


10#
發表於 17-10-31 01:33 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-30 23:53
我都試過,得我一個緊張咁!不過我霸王硬上弓,又比我成功左

我都記得你bingo左!恭喜你呀有冇咩貼士呀


禁止訪問

積分: 228


11#
發表於 17-10-31 07:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1729


12#
發表於 17-10-31 08:05 |只看該作者

回覆樓主:

轉淺有机会,加油呀


禁止訪問

積分: 228


13#
發表於 17-10-31 08:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 21275


14#
發表於 17-10-31 09:40 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-31 01:33
我都記得你bingo左!恭喜你呀有冇咩貼士呀

我都係do左一次,所以真係無咩貼士
最緊要知道自己同另一半都係無問題就得


大宅

積分: 2621


15#
發表於 17-10-31 10:48 |只看該作者
yeeyooyoo 發表於 17-10-31 08:05
轉淺有机会,加油呀

凌晨時份已加油了


大宅

積分: 2621


16#
發表於 17-10-31 10:50 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-31 09:40
我都係do左一次,所以真係無咩貼士
最緊要知道自己同另一半都係無問題就得
...

我收服成功了你而家幾多weeks呀?


侯爵府

積分: 21275


17#
發表於 17-10-31 10:53 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-31 10:50
我收服成功了你而家幾多weeks呀?

就7wks 嘔到番唔到工


大宅

積分: 2621


18#
發表於 17-10-31 11:02 |只看該作者
tpcmela 發表於 17-10-31 10:53
就7wks 嘔到番唔到工

有冇話食啲乜你會舒服啲㗎?你要加油呀


侯爵府

積分: 21275


19#
發表於 17-10-31 14:18 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-31 11:02
有冇話食啲乜你會舒服啲㗎?你要加油呀

只可以食奶油多 其他食小小就想反胃,太油唔得


大宅

積分: 1258


20#
發表於 17-10-31 14:31 |只看該作者
librarychan 發表於 17-10-30 20:08
今個cycle去唔到深粗,睇顏色就似剛剛轉淺了,如果今晚或凌晨先dodo仲趕唔趕得切?

...
我今個月條紅D爆深粗向朝早10點, 之後12點個條己開始轉淺
係吾係吾正常AR


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo