想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1739


1#
發表於 17-10-31 15:25 |只看該作者
其實早在23號已發現有傳說中得控,CB 曼仔 都有線,綠d 就由控變淺紅色,本來諗住過幾日先去診所驗,點知剛去vv 有少少啡,迫於無奈去診所,醫生好好人幫我驗左,但仍是淺控,未夠深,她說4周差不多咁既色,遲d 睇下加唔加深才可定案,但佢見我高齡都肯寫紙比我去醫院排期先。 好擔心加深唔夠呀⋯⋯要睇中醫安下胎嗎?高齡啦!好驚


複式洋房

積分: 197


2#
發表於 17-10-31 22:06 |只看該作者
laulong112233 發表於 17-10-31 15:25
其實早在23號已發現有傳說中得控,CB 曼仔 都有線,綠d 就由控變淺紅色,本來諗住過幾日先去診所驗,點知剛 ...

之前無睇開中醫我唔建議睇中醫

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo