懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 519


1#
發表於 23-8-14 11:19 |只看該作者


大宅

積分: 1251


2#
發表於 23-8-14 12:02 |只看該作者


男爵府

積分: 6468


3#
發表於 23-8-14 14:01 |只看該作者
痛。想唔痛,請選用無痛


民房

積分: 16


4#
發表於 23-8-14 16:19 |只看該作者


別墅

積分: 519


5#
發表於 23-8-14 17:36 |只看該作者
awless 發表於 23-8-14 14:01
痛。想唔痛,請選用無痛

無痛係咪真係無痛?


侯爵府

積分: 21288


6#
發表於 23-8-14 17:42 |只看該作者
本帖最後由 princesscupcake 於 23-8-14 17:43 編輯
chingmenu 發表於 23-8-14 17:36
無痛係咪真係無痛?

如果私家生,麻醉師會問你想唔想 push 時有啲感覺


男爵府

積分: 6468


7#
發表於 23-8-14 21:29 |只看該作者
chingmenu 發表於 23-8-14 17:36
無痛係咪真係無痛?
你會清楚感覺到做緊咩, 但唔會痛楚, 仍然可以發力, 所以你可以發揮100%體力用黎生呀B出黎


男爵府

積分: 5165


8#
發表於 23-8-14 22:29 |只看該作者
chingmenu 發表於 23-8-14 17:36
無痛係咪真係無痛?

但會有後遺症架,我fd用無痛,生完之後幾年都keep住腰痛


侯爵府

積分: 21288


9#
發表於 23-8-14 23:23 |只看該作者
本帖最後由 princesscupcake 於 23-8-15 02:30 編輯
awless 發表於 23-8-14 21:29
你會清楚感覺到做緊咩, 但唔會痛楚, 仍然可以發力, 所以你可以發揮100%體力用黎生呀B出黎
...

唔痛但感唔感覺到? 發唔發到力?
完全唔痛,係點樣知幾時要 push? 靠姑娘指示嗎?


侯爵府

積分: 21288


10#
發表於 23-8-14 23:24 |只看該作者
monchhichijoyce 發表於 23-8-14 22:29
但會有後遺症架,我fd用無痛,生完之後幾年都keep住腰痛

唔關事


男爵府

積分: 6468


11#
發表於 23-8-14 23:54 |只看該作者
princesscupcake 發表於 23-8-14 23:23
唔痛但感唔感覺到發唔發到力?
完全唔痛點樣知幾時要 push?
吓?? 你有事情嗎? 幾時 push 梗係聽醫生姑娘講架啦? 唔痛就發唔到力? 玩SM嗎?


伯爵府

積分: 15161


12#
發表於 23-8-15 00:07 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 jeannietsui 於 23-8-15 00:07 編輯

我覺得痛係陣痛嘅痛
我政府生有打無痛
係無咁痛
但仍然係陣痛嘅痛
未夠度數嗰段時間最痛
一夠度數醫生叫出力時唔覺痛
係驚唔夠力啫


男爵府

積分: 6468


13#
發表於 23-8-15 00:08 |只看該作者
monchhichijoyce 發表於 23-8-14 22:29
但會有後遺症架,我fd用無痛,生完之後幾年都keep住腰痛
其實已有大量醫學証明, 打無痛係唔會導致腰痛, 事實上呢種硬膜外麻醉技術, 用量輕微而且恰到好處 (因為仍要要用力)
所以風險亦比傳統半身麻醉低
產後腰痛最大最大原因, 係陀BB時肌肉長期勞損導致, 特別香港婦女好多體能比較差, 產後冇特別留意復健, 係好易出現長期問題


複式洋房

積分: 191


14#
發表於 23-8-15 10:14 |只看該作者
awless 發表於 23-8-15 00:08
其實已有大量醫學証明, 打無痛係唔會導致腰痛, 事實上呢種硬膜外麻醉技術, 用量輕微而且恰到好處 (因為仍要 ...

同意你既講法,同埋係bb出世之後成日灣腰換片等等所導致腰痛既。成日d人都話打無痛會搞到腰痛又點點點,誤導左好多人


男爵府

積分: 6468


15#
發表於 23-8-15 10:56 |只看該作者
EL120 發表於 23-8-15 10:14
同意你既講法,同埋係bb出世之後成日灣腰換片等等所導致腰痛既。成日d人都話打無痛會搞到腰痛又點點點,誤 ...
冇錯, 特別係全職媽媽, 更要注意職安健, 灣腰換片對身體傷害好大, 點都要搵位擺個尿布檯


別墅

積分: 519


16#
發表於 23-10-21 14:07 |只看該作者
princesscupcake 發表於 23-8-14 17:42
如果私家生,麻醉師會問你想唔想 push 時有啲感覺

請問你係邊間私院生?


禁止訪問

積分: 571


17#
發表於 23-10-21 18:44 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 519


18#
發表於 23-10-22 13:12 |只看該作者
awless 發表於 23-8-14 21:29
你會清楚感覺到做緊咩, 但唔會痛楚, 仍然可以發力, 所以你可以發揮100%體力用黎生呀B出黎
...

你係邊度生?邊個醫生幫你接生?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo