想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 386


1#
發表於 17-10-24 12:49 |只看該作者
本帖最後由 shuen1108 於 17-10-24 12:49 編輯

上星期6睇中醫已經話我排緊卵。但排卵試紙一路得一條線。體溫都係無上升到。今日已經day 20...之前連續幾個月都係每個月既25號排卵(大約day 16-17) 真疑惑


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


2#
發表於 17-10-24 14:15 |只看該作者
咁你有冇同留中醫講呢個情況~等佢解說下~


複式洋房

積分: 386


3#
發表於 17-10-24 14:17 |只看該作者
la_source 發表於 17-10-24 14:15
咁你有冇同留中醫講呢個情況~等佢解說下~

未啊 下次去睇問下佢(emoji)

點評

la_source    發表於 17-10-24 14:19

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo