想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 430


1#
發表於 17-10-24 14:49 |只看該作者
本帖最後由 25sherman 於 17-10-24 14:51 編輯

請問有無人係量體溫測排卵?
最近開始,好緊張
請問係咪體温跌個日就係排卵日
好怕錯過機會

點評

la_source    發表於 17-10-24 15:48


複式洋房

積分: 399


2#
發表於 17-10-25 14:29 |只看該作者
25sherman 發表於 17-10-24 14:49
請問有無人係量體溫測排卵?
最近開始,好緊張
請問係咪體温跌個日就係排卵日

我都度緊呀,我下個月見醫生

聽人話係高低交替就係


大宅

積分: 1309


3#
發表於 17-10-25 15:24 |只看該作者
25sherman 發表於 17-10-24 14:49
請問有無人係量體溫測排卵?
最近開始,好緊張
請問係咪體温跌個日就係排卵日

我每日嘅體溫都會輕微上落, 所以我會用埋紅D 保險D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo