想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1880


1#
發表於 17-10-18 23:12 |只看該作者
其實血塊係點架?

一舊舊的? 整唔散的血膏? 豬紅咁?

我每次經期的第二日都有一少pat血,唔知係咪血塊! 因為我見佢好似一塊膜咁, 可以拉開的。 你地係咪咁架?


大宅

積分: 3400


2#
發表於 17-10-19 02:42 |只看該作者
fofopoohpooh 發表於 17-10-18 23:12
其實血塊係點架?

一舊舊的? 整唔散的血膏? 豬紅咁?

好似豬紅咁, 證明宮寒。

細細舊就可能係子宮內膜


複式洋房

積分: 314


3#
發表於 17-10-19 19:03 |只看該作者
我之前都試過...頭一兩日有些一舊舊既血塊...


大宅

積分: 1324


4#
發表於 17-10-21 12:25 |只看該作者
fofopoohpooh 發表於 17-10-18 23:12
其實血塊係點架?

一舊舊的? 整唔散的血膏? 豬紅咁?

唔好飲凍野


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo