想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   1


複式洋房

積分: 351


1#
發表於 17-9-16 08:53 |只看該作者
9 月2 日IUI , 今日驗孕但得一條線。 姑娘話唔中就唔駛見醫生,叫我過2日自己再CHECK(我PERIOD 未到)。 想請問下各位, IUI 失敗,你地係咪都唔駛再見醫生架? 係咪唔會點知失敗原因係咩呀?比如我d EGG唔靚,或黃體素唔夠之類........ >_<



水晶宮

積分: 55968


2#
發表於 17-9-16 08:59 |只看該作者

回覆樓主

唔洗。


大宅

積分: 1616


3#
發表於 17-9-16 15:16 |只看該作者

回覆樓主:

唔駛再見醫生, 可能佢都未必知個問題係咩


複式洋房

積分: 140


4#
發表於 17-9-16 22:21 |只看該作者
LL723 發表於 17-9-16 08:53
9 月2 日IUI , 今日驗孕但得一條線。 姑娘話唔中就唔駛見醫生,叫我過2日自己再CHECK(我PERIOD 未到) ...

我都係失敗左,過幾日就來m,打比姑娘,姑娘話隔一個月再做,姑娘有無叫你幾時再試iui 啊?


複式洋房

積分: 273


5#
發表於 17-9-17 22:12 |只看該作者

回覆樓主

我上次都失敗左,都係唔洗見醫生,我諗醫生都答唔到你點解唔成功,iui本身機率就同自然懷孕差不多。休息一個月再努力,加油!


複式洋房

積分: 351


6#
發表於 17-10-12 15:21 |只看該作者
回覆 LeungPoFong 的帖子

無呀 , 完全無FOLLOW UP.... ><


複式洋房

積分: 351


7#
發表於 17-10-12 15:23 |只看該作者
回覆 mememekk 的帖子

我諗我直接IVF 喇, 因為上次IUI check先生D 丁丁洗左都係得5 ..... 我睇人地話5 IUI機會好低 ><


複式洋房

積分: 211


8#
發表於 17-10-16 10:15 |只看該作者
LL723 發表於 17-10-12 15:23
回覆 mememekk 的帖子

我諗我直接IVF 喇, 因為上次IUI check先生D 丁丁洗左都係得5 ..... 我睇人地話5 ...

本帖最後由 cerealkiller 於 17-10-16 10:23 編輯

我老公洗完都係得3%... 灰
你幾多歲呀?頭三次IUI 成功率較高,同埋始終係比較自然嘅方法,唔考慮試多一次?


大宅

積分: 1724


9#
發表於 17-10-16 13:49 |只看該作者
LL723 發表於 17-9-16 08:53
9 月2 日IUI , 今日驗孕但得一條線。 姑娘話唔中就唔駛見醫生,叫我過2日自己再CHECK(我PERIOD 未到) ...

想問下你睇邊個醫生 ?? 你老公有 5 都好丫, 我老公 得 3 咋洗完都......

我都諗住轉 IVF , 無謂浪費時間...... 但 至驚 ivf 一之唔成功啫⋯⋯ 荷包睇到清晒都未得就慘喇.....


複式洋房

積分: 351


10#
發表於 17-10-18 09:45 |只看該作者
回覆 cerealkiller 的帖子

唉, 大家都一樣咁慘 >< 我上網睇話得5-6 , IUI 成功率都好低... 做之前唔知, 所以宜家諗緊IVF


複式洋房

積分: 351


11#
發表於 17-10-18 09:47 |只看該作者
回覆 Joey1088 的帖子

我33 , 睇仁安董E 生呀 , E 生都無同我講得5 IUI成功機會低D, 剰係話叫我試..... 我諗住去台灣IVF 喇..仲諗緊... 你打算HK 做?


大宅

積分: 3452


12#
發表於 17-10-18 11:50 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 breadmother 於 17-10-18 11:52 編輯

我老公洗完先4。都知差但之前見過有人2 都成功,其實有時真是睇彩數。我諗住試多二次iui 先,始終Ivf 錢貴好多,傷身好多係我最大concern.
上次失敗後醫生都冇講咩,只是姑娘話我可以再試因為我做natural. 其實醫生第一次見面時已經有講iui 成功率底但勝在平同傷害少d 值得一試。


複式洋房

積分: 351


13#
發表於 17-10-18 13:07 |只看該作者
回覆 breadmother 的帖子

我都覺得係睇下個天比唔比份禮物你,,, 大把人情況仲差都生到B.... 唉.. 我但唔想再等, 試1 次IVF 睇下點再算了.. 之前董e 生都同我講左幾次話IVF 成功高D, 但個陣我話唔考慮IVF住。 因為個陣我唔知佢係覺得我情況做IVF 比較好, 定想賺多D 錢先咁講...


大宅

積分: 1724


14#
發表於 17-10-18 13:51 |只看該作者
LL723 發表於 17-10-18 13:07
回覆 breadmother 的帖子

我都覺得係睇下個天比唔比份禮物你,,, 大把人情況仲差都生到B.... 唉.. 我但唔 ...

我諗住今次唔得就試下轉醫生, 去台灣 ivf 係最壞打算.... 到時先再諗.........因為未必拎到假.... 又要驗野, 又要夾時間兩公婆去 !

如果轉醫生真係唔知轉邊個好, 仁安嘅都唔想諗..... 因為佢地有幾檔, 成日搵唔到人, 每次都等好耐....醫生次次都急急腳走, 雖然佢地日日做咁多個 都係咁做 ..... 開藥, 打針, check 排卵..... 始終個個醫生做野手法 , 技術都唔同, 所以今次唔得, 可能下次轉左人又得呢! 我係咁諗咋....


大宅

積分: 1724


15#
發表於 17-10-18 13:57 |只看該作者
LL723 發表於 17-10-18 09:47
回覆 Joey1088 的帖子

我33 , 睇仁安董E 生呀 , E 生都無同我講得5 IUI成功機會低D, 剰係話叫我試..... ...

就算洗完精形態得 1, 佢都會繼續幫你做! 因為卵又排左, 手術室又 book 左, 錢又一定收! 所以佢一定話試左先.... 本身 IUI 成功率就係低.....

IVF 好傷身, 同埋唔成功 個銀包仲傷心 .... 哈哈


複式洋房

積分: 351


16#
發表於 17-10-19 09:27 |只看該作者
回覆 Joey1088 的帖子

我睇仁安又覺得OK wo.... 加油呀! 見步行步, 有時真係諗唔到太多,, 話唔定突然有左唔駛諗IVF呢... 我都希望係咁....


複式洋房

積分: 347


17#
發表於 17-10-20 15:46 |只看該作者
做了第一次IUI, 今日嚟M, 乜心情都無晒, 洗完精幾多先會大機會懷孕?我都唔知係受精個part唔得定著床個part唔得, 胸脹, 腰痛, 肚扯, 體溫高都有齊, 最後唔成功, 我估都只不過係我對藥物有反應而已......

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo