立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1588
侯爵府
積分: 21950
Maimaiball 發表於 17-10-18 08:39 又無深粗。。以為今日會深粗。。好唔開心
freshrose 發表於 17-10-18 08:40 尋日咪深粗……已經排左
freshrose 發表於 17-10-18 09:26 回覆 Maimaiball 的帖子 你CHECK 得咁唔密可能你自己MISS 左, 其實如果你有分泌就應該要CHECK 密D ...
男爵府
積分: 6415
Maimaiball 發表於 17-10-18 09:30 哦哦明白!唉我都後悔。。下次chk密啲先我以為琴日未夠深今日先深粗諗住今日先chk密啲點知就排咗 ...
laisausau 發表於 17-10-18 09:34 有尋日咁深就最少一日2支,算深啦~~心思思咪補多次啦
子爵府
積分: 11612
Maimaiball 發表於 17-10-18 09:37 知道明白!預左今個月無機下個cycle會chk密啲thx
Maimaiball 發表於 17-10-18 09:31 其實我怕係無排卵。。
kathylala 發表於 17-10-18 09:52 如見深粗應盡量每隔4小時驗紅D,加油啦
freshrose 發表於 17-10-18 09:57 有無排, 一量體溫就知喇
積分: 21275
Maimaiball 發表於 17-10-18 11:08 即係尋日都算深粗ma。。我以為未算
tpcmela 發表於 17-10-18 12:45 唔怕,下個月就知道點驗法 我只係深粗do左一次,依家4weeks4days
Maimaiball 發表於 17-10-18 14:01 恭喜我15do左次諗住今晚再do唔知得唔得呢。。
tpcmela 發表於 17-10-18 14:30 試多幾次無壞
複式洋房
積分: 416
tpcmela 發表於 17-10-18 12:44 你一日驗一次唔得架!17號深粗你要4小時驗一次 深粗就dodo 一次 你驗既次數太小啦 ...
積分: 2621
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy