想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 488


1#
發表於 17-10-19 09:46 |只看該作者
本帖最後由 Haleeee 於 17-10-20 09:52 編輯

Thanks :)


禁止訪問

積分: 19


2#
發表於 17-10-19 09:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 873


3#
發表於 17-10-19 16:48 |只看該作者
搵產科照照先啦。

我上胎都係去到8W定10W就開始唔再胸痛,肚又冇扯住痛,其實只係BB已經穩定咁生長o者。照下安心D。


複式洋房

積分: 488


4#
發表於 17-10-19 18:12 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Haleeee 於 17-10-19 18:13 編輯

謝謝你們回覆, 我要下個月月頭才能回港做檢查, 感覺很不安. 希望順利.



首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo