想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 115


1#
發表於 17-10-19 11:35 |只看該作者
本帖最後由 雞蛋仔媽媽 於 17-10-19 11:56 編輯

IUI第12日,等23號開獎。第九日偷驗到需“好努力”先睇到的第二條線,疑似幻覺。第十日,十一,十二都驗到有加深到。
有D問題請教sis,這几日我都係用萬寧牌一包兩支裝驗,今日十二日,加左隻曼秀雷敦。但奇怪萬仔驗到,曼秀驗唔到,都係晨V驗。好奇怪!
甘係有定無呢?


子爵府

積分: 11721


2#
發表於 17-10-19 21:45 |只看該作者

回覆樓主:

我兩胎都係用曼仔,唔係用晨v都驗到,不如你轉個牌子再驗


男爵府

積分: 6415


3#
發表於 17-10-20 09:39 |只看該作者
雞蛋仔媽媽 發表於 17-10-19 11:35
IUI第12日,等23號開獎。第九日偷驗到需“好努力”先睇到的第二條線,疑似幻覺。第十日,十一,十二都驗到 ...

有冇相?我2個B都係萬仔,個人覺得準呀,可能太早,等多幾日再驗啦過幾日應該咩牌都驗到


琥珀宮

積分: 197061

馬年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章 15週年勳章


4#
發表於 17-10-20 11:58 |只看該作者
試試CLEAR BLUE~


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo