立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 19039
大宅
積分: 3197
kamkam528 發表於 17-7-31 14:53 我今日Day 6,人工週期
積分: 1645
積分: 3461
禁止訪問
積分: 1155
lolonorna 發表於 17-7-31 17:50 我都等緊放胎,已經抽左幾日血,自然周期
QHoneyQ 發表於 17-7-31 15:51 本帖最後由 QHoneyQ 於 17-7-31 15:52 編輯 到 不過仲等緊黎m
DAYPOPO 發表於 17-7-31 16:23 我今個月都放胎,但要準備啲咩?
lolonorna 發表於 17-7-31 18:22 原來我今日day 11,day 9開始日日抽血,唔知幾時先放得胎
Louisho1990 發表於 17-7-31 17:53 今日day2 ,大家加油
kamkam528 發表於 17-7-31 18:39 oh...原來自然週期要日日抽。希望你快d 放得, 加油
Louisho1990 發表於 17-7-31 18:42 人工呀
複式洋房
積分: 431
lolonorna 發表於 17-7-31 18:48 係呀,聽朝繼續去抽不過聽日可以見埋醫生,應該知道幾時可以放胎了,日日咁抽法真係抽到驚 ...
kamkam528 發表於 17-7-31 18:36 放鬆d 好快就泥M 係呀 第一次放
積分: 1329
kamkam528 發表於 17-7-31 19:21 真係登你辛苦, 抽卵前打d 針我都已經驚驚地, 以家你仲要日日抽血 。 我人工周期係 ...
QHoneyQ 發表於 17-7-31 19:26 第一次放都可以人工週期既 之前見d人話第一次通常建議自然
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy