想生BB

跳至

首頁
12345...77

尾頁
   18


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


1#
發表於 17-7-31 14:53 |只看該作者
本帖最後由 kamkam528 於 17-8-28 13:17 編輯

我今日Day 6,人工週期


大宅

積分: 3197


2#
發表於 17-7-31 15:51 |只看該作者
kamkam528 發表於 17-7-31 14:53
我今日Day 6,人工週期

本帖最後由 QHoneyQ 於 17-7-31 15:52 編輯

到 不過仲等緊黎m
第一次放雪胎?


大宅

積分: 1645


3#
發表於 17-7-31 16:23 |只看該作者

回覆樓主:

我今個月都放胎,但要準備啲咩?


大宅

積分: 3461


4#
發表於 17-7-31 17:50 |只看該作者

回覆樓主

我都等緊放胎,已經抽左幾日血,自然周期


禁止訪問

積分: 1155


5#
發表於 17-7-31 17:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3461


6#
發表於 17-7-31 18:22 |只看該作者
lolonorna 發表於 17-7-31 17:50
我都等緊放胎,已經抽左幾日血,自然周期

原來我今日day 11,day 9開始日日抽血,唔知幾時先放得胎


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 17-7-31 18:36 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-7-31 15:51
本帖最後由 QHoneyQ 於 17-7-31 15:52 編輯

到 不過仲等緊黎m

放鬆d 好快就泥M
係呀 第一次放


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 17-7-31 18:37 |只看該作者
DAYPOPO 發表於 17-7-31 16:23
我今個月都放胎,但要準備啲咩?

準備要点樣放鬆心情


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 17-7-31 18:39 |只看該作者
lolonorna 發表於 17-7-31 18:22
原來我今日day 11,day 9開始日日抽血,唔知幾時先放得胎

oh...原來自然週期要日日抽。希望你快d 放得, 加油


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 17-7-31 18:40 |只看該作者
Louisho1990 發表於 17-7-31 17:53
今日day2 ,大家加油

自然週期??


禁止訪問

積分: 1155


11#
發表於 17-7-31 18:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3461


12#
發表於 17-7-31 18:48 |只看該作者
kamkam528 發表於 17-7-31 18:39
oh...原來自然週期要日日抽。希望你快d 放得, 加油

係呀,聽朝繼續去抽不過聽日可以見埋醫生,應該知道幾時可以放胎了,日日咁抽法真係抽到驚
你人工周期係打針定食藥?


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


13#
發表於 17-7-31 19:11 |只看該作者
Louisho1990 發表於 17-7-31 18:42
人工呀

都係食籃色丸仔?


複式洋房

積分: 431


14#
發表於 17-7-31 19:14 |只看該作者

回覆樓主

希望快d M到~之後先可以打返醫院book見醫生


伯爵府

積分: 19039

畀面勳章 BK Milk勳章


15#
發表於 17-7-31 19:21 |只看該作者
lolonorna 發表於 17-7-31 18:48
係呀,聽朝繼續去抽不過聽日可以見埋醫生,應該知道幾時可以放胎了,日日咁抽法真係抽到驚 ...

真係登你辛苦, 抽卵前打d 針我都已經驚驚地, 以家你仲要日日抽血

我人工周期係食藥呀


大宅

積分: 3197


16#
發表於 17-7-31 19:26 |只看該作者
kamkam528 發表於 17-7-31 18:36
放鬆d 好快就泥M
係呀 第一次放

第一次放都可以人工週期既 之前見d人話第一次通常建議自然


大宅

積分: 3197


17#
發表於 17-7-31 19:27 |只看該作者
lolonorna 發表於 17-7-31 18:48
係呀,聽朝繼續去抽不過聽日可以見埋醫生,應該知道幾時可以放胎了,日日咁抽法真係抽到驚 ...

日日 如果住得遠咪好麻煩


大宅

積分: 1329


18#
發表於 17-7-31 19:40 |只看該作者
lolonorna 發表於 17-7-31 18:22
原來我今日day 11,day 9開始日日抽血,唔知幾時先放得胎

本帖最後由 Relaxbearlovebb 於 17-7-31 19:41 編輯

Hello 我都等緊今個月放胎呀!
jm 你不那裏睇的?
我也是自然週期,但day 11 先見醫生
希望大家一齊成功!
呢段等放胎的日子,真漫長。。。


大宅

積分: 3461


19#
發表於 17-7-31 19:57 |只看該作者
kamkam528 發表於 17-7-31 19:21
真係登你辛苦, 抽卵前打d 針我都已經驚驚地, 以家你仲要日日抽血 。

我人工周期係 ...

其實我好怕痛依家諗返轉頭真係唔知當年哪來的勇氣,可以日日打針谷卵
今次第二胎了,如果剩返啲雪胎用晒都唔得,我冇勇氣再來多次了


大宅

積分: 3461


20#
發表於 17-7-31 19:59 |只看該作者
QHoneyQ 發表於 17-7-31 19:26
第一次放都可以人工週期既 之前見d人話第一次通常建議自然

醫生話經期準先建議自然,唔準就人工易控制啲

首頁
12345...77

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo