想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


侯爵府

積分: 24672


1#
發表於 17-10-2 00:59 |只看該作者
試了幾年,年紀又大了,在家計會檢查了雙方也沒問題只有我有幾粒子宮內膜異位症(朱古力),是否要清理左先? 
年紀大了不能又順其自然幾年又幾年了


大宅

積分: 1026


2#
發表於 17-10-2 23:54 |只看該作者
ifcsir 發表於 17-10-2 00:59
試了幾年,年紀又大了,在家計會檢查了雙方也沒問題只有我有幾粒子宮內膜異位症(朱古力),是否要清理左先 ...

其實有朱瘤已經係中度至重度,你最好搵個不育科醫生睇下,因為佢地都唔主張做手術,傷咗卵巢就會少咗卵。。但婦科醫生應該會叫你做腹腔鏡睇下有幾多點係腹腔,有冇痴住。。如果朱瘤得1-4cm都可以食下藥停經,睇下可唔可以細粒返d..

我4cm個時已經割咗,試成年都係唔得。。剛剛走咗轉台灣睇醫生。好在我後生,卵子存貨好足。但割過朱瘤個邊卵巢size就細咗。。有d人年紀大,割咗朱瘤反而唔好,做IVF個時打排卵針谷得好少卵。

另外,內異都有機會影響輸卵管。總之不育科會一步步同你check..但你預咗每次睇都要千幾二千蚊先落到樓。。係好燒錢。。


侯爵府

積分: 24672


3#
發表於 17-10-7 22:25 |只看該作者
lovelyfreda 發表於 17-10-2 23:54
其實有朱瘤已經係中度至重度,你最好搵個不育科醫生睇下,因為佢地都唔主張做手術,傷咗卵巢就會少咗卵。。 ...

多謝妳回覆


侯爵府

積分: 24672


4#
發表於 17-10-16 08:45 |只看該作者
ifcsir 發表於 17-10-2 00:59
試了幾年,年紀又大了,在家計會檢查了雙方也沒問題只有我有幾粒子宮內膜異位症(朱古力),是否要清理左先 ...

up


大宅

積分: 1101


5#
發表於 17-10-16 23:47 |只看該作者
我自己第一胎就是割了朱古力瘤2個月就bingo,之前試左幾年都冇。不過好視乎粒瘤點生。睇醫生先啦!


大宅

積分: 2721


6#
發表於 17-10-17 07:21 |只看該作者

回覆樓主

你輕微已經好多,我6年前開過刀,割左,6年後既今日,又check 到翻發,仲要2邊,都有成5,6cm 大,我而家都吾知點好?你輕微其實試下自然懷孕啦~


大宅

積分: 1729


7#
發表於 17-10-17 07:41 |只看該作者

回覆樓主:

会有影响
睇下個size 有几大
小的話,吾見議割
因影响卵巢
去看不育医生好D


侯爵府

積分: 24672


8#
發表於 17-10-17 08:00 |只看該作者
Dalkishan 發表於 17-10-17 07:21
你輕微已經好多,我6年前開過刀,割左,6年後既今日,又check 到翻發,仲要2邊,都有成5,6cm 大,我而家都 ...

試左好多年


侯爵府

積分: 24672


9#
發表於 17-10-17 08:01 |只看該作者
fattyduck 發表於 17-10-16 23:47
我自己第一胎就是割了朱古力瘤2個月就bingo,之前試左幾年都冇。不過好視乎粒瘤點生。睇醫生先啦! ...

恭喜妳先,可否pm個醫生呀?謝謝


複式洋房

積分: 230


10#
發表於 17-10-17 10:01 |只看該作者
我都有個好輕微既朱古力瘤, 無理過佢, 無做過任何野...
到而家2年..自己縮細左1cm, 到而家仲Bingo左, 而家7wk~~


侯爵府

積分: 24672


11#
發表於 17-10-17 11:10 |只看該作者
yeeyooyoo 發表於 17-10-17 07:41
会有影响
睇下個size 有几大
小的話,吾見議割

其實唔大但4粒x 1cm


大宅

積分: 2721


12#
發表於 17-10-17 12:15 |只看該作者
fish0107 發表於 17-10-17 10:01
我都有個好輕微既朱古力瘤, 無理過佢, 無做過任何野...
到而家2年..自己縮細左1cm, 到而家仲Bingo左, 而家7 ...

中醫個啲都無睇?


大宅

積分: 2721


13#
發表於 17-10-17 12:15 |只看該作者
ifcsir 發表於 17-10-17 08:00
試左好多年

我都半年


複式洋房

積分: 230


14#
發表於 17-10-17 13:40 |只看該作者
回覆 Dalkishan 的帖子

YES, 無....開頭只係3-4cm大only...
只係間中番婦科度照下佢...
照左3次見size都一樣...
之後隔左大半年再睇, 結果發現細左....

而且過多幾個月仲有左.


大宅

積分: 1729


15#
發表於 17-10-18 08:31 |只看該作者
ifcsir 發表於 17-10-17 11:10
其實唔大但4粒x 1cm

那不用怕,太细了.可用藥控制的
不用手術也可嘗試ivf


侯爵府

積分: 24672


16#
發表於 17-10-18 08:44 |只看該作者
fish0107 發表於 17-10-17 13:40
回覆 Dalkishan 的帖子

YES, 無....開頭只係3-4cm大only...

恭喜妳

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo