想生BB

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1402


1#
發表於 17-10-12 04:07 |只看該作者
星期一晚上開始M 來。已經等生育醫生回覆,何時開始打針。

我想請問你們以下的問題

1) 你們第幾天開始打針?
2) 要打幾多天?( 我先打五天,再照ultrasound )
3) 打針的時候,須否消毒個打針位置先?
4) 打針的過程,會有什麼反應?
5)有什麼事要注意?

Thanks ! (emoji)(emoji)(emoji)(emoji)


大宅

積分: 2375


2#
發表於 17-10-12 08:09 |只看該作者
2014金毛太 發表於 17-10-12 04:07
星期一晚上開始M 來。已經等生育醫生回覆,何時開始打針。

我想請問你們以下的問題

1) 你們第幾天開始打針?
m到第2日

2) 要打幾多天?( 我先打五天,再照ultrasound )
應該視乎卵子生長情況而定
第開頭第6日照,之後就隔日
我打左11日針,第12日打破卵,將會星期六取卵

3) 打針的時候,須否消毒個打針位置先?
係,我用診所俾的酒精紙抹
不過姑娘話如果岩岩沖完涼,乾淨都可就咁打

4) 打針的過程,會有什麼反應?
第4日開始2邊痛,之後肚同胸漲,谷m feel 越來越強烈,體重上升(水腫)

5)有什麼事要注意?
足夠休息(好難)
我就食芝士,黑豆水,每日2隻蛋白
姑娘話唔可以飲中藥,紅棗水
參水等等
放鬆心情(好難)

祝你順利!


大宅

積分: 1402


3#
發表於 17-10-12 13:39 |只看該作者
念念 發表於 17-10-12 08:09
1) 你們第幾天開始打針?
m到第2日

多謝你的回覆!祝你成功!


大宅

積分: 2687


4#
發表於 17-10-12 15:56 |只看該作者
我預計11月開針, 有D 驚


大宅

積分: 3797


5#
發表於 17-10-12 16:03 |只看該作者
phylliskwc 發表於 17-10-12 15:56
我預計11月開針, 有D 驚
我預計今星期尾開始,都很緊張>.<你在那裡做?


大宅

積分: 2453


6#
發表於 17-10-12 16:25 |只看該作者
phylliskwc 發表於 17-10-12 15:56
我預計11月開針, 有D 驚
我都應該係11月開針, 開始有壓力喇, 唔知點打針~ 好驚自己打~


大宅

積分: 3825


7#
發表於 17-10-12 16:33 |只看該作者
回覆 黃家三少奶 的帖子

如果打高濃度藥Gonal-f好易打,針幼,份量少,痛楚好少。我打左3日驗血唔夠LH,要轉藥,要打番針筒個d,仲要打patpat,另一枝下調針就打肚,又係針筒,已係姑娘打,個肚都瘀埋。patpat個枝打完,個邊成日痺痛,隔左2日先適應到。
抽卵時,個個都驚係真,放鬆唔到,好快打完針暈暈下就完。
完左之後,我都發覺緊張黎都多餘,哈哈!


大宅

積分: 2687


8#
發表於 17-10-12 16:53 |只看該作者
回覆 yozosydney 的帖子

我係QM 公家...你呢??


大宅

積分: 2453


9#
發表於 17-10-12 17:10 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-12 16:33
回覆 黃家三少奶 的帖子

如果打高濃度藥Gonal-f好易打,針幼,份量少,痛楚好少。我打左3日驗血唔夠LH,要 ...
我有4支係抑卵針要打, 針筒狀, 見到都得人驚


大宅

積分: 3825


10#
發表於 17-10-12 17:15 |只看該作者
回覆 黃家三少奶 的帖子

打打下就慣,我覺得抽血辛苦d.我血管太幼,試過插左入去抽唔到又再插過。
抽卵個日,個抽血員幫我整黃豆吊鹽水時,佢話點解可以咁幼!
我覺得做得iui/ivf就要忍下,因為生仔仲痛,咁諗就會好似好過d。


大宅

積分: 2453


11#
發表於 17-10-12 17:17 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-12 17:15
回覆 黃家三少奶 的帖子

打打下就慣,我覺得抽血辛苦d.我血管太幼,試過插左入去抽唔到又再插過。
係, 講得啱, 唔怕


大宅

積分: 3825


12#
發表於 17-10-12 17:21 |只看該作者
回覆 黃家三少奶 的帖子

打幾日好快過,頂住丫。記住食烚蛋,鮮奶,祝你成功!


大宅

積分: 2453


13#
發表於 17-10-12 17:41 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-12 17:21
回覆 黃家三少奶 的帖子

打幾日好快過,頂住丫。記住食烚蛋,鮮奶,祝你成功!
收到, 加油


大宅

積分: 2375


14#
發表於 17-10-12 17:47 |只看該作者
2014金毛太 發表於 17-10-12 13:39
多謝你的回覆!祝你成功!

多謝你!
大家咁話


大宅

積分: 2375


15#
發表於 17-10-12 17:49 |只看該作者
黃家三少奶 發表於 17-10-12 16:25
我都應該係11月開針, 開始有壓力喇, 唔知點打針~ 好驚自己打~

我明
我係診所試打時,掙扎左好耐都唔敢拮落去,最後係姑娘捉實我手打
但完來一啲都唔痛架!

捐血仲痛,因為枝針粗

加油!


大宅

積分: 2453


16#
發表於 17-10-12 17:54 |只看該作者
念念 發表於 17-10-12 17:49
我明
我係診所試打時,掙扎左好耐都唔敢拮落去,最後係姑娘捉實我手打
但完來一啲都唔痛架!
多謝你呀, 聽完信心大咗好多


大宅

積分: 3797


17#
發表於 17-10-12 18:08 |只看該作者
phylliskwc 發表於 17-10-12 16:53
回覆 yozosydney 的帖子

我係QM 公家...你呢??
我在威院私家呀~你排很久?


大宅

積分: 1402


18#
發表於 17-10-12 20:28 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-12 16:33
回覆 黃家三少奶 的帖子

如果打高濃度藥Gonal-f好易打,針幼,份量少,痛楚好少。我打左3日驗血唔夠LH,要 ...

我打 gonal 200 .

但我有血小板高。血科醫生說有小朋友先打薄血針。點知生育醫生說要同時打ivf 針的時候就開始薄血針打。二個dr 不同意見。血科dr 又不回覆。我也不知道今晚是否可以開始。

是否每日也要同一時間打針?


大宅

積分: 3825


19#
發表於 17-10-12 20:40 |只看該作者
回覆 2014金毛太 的帖子

你要問清楚醫生喎!自己打就要8-10am打,番醫院就8am打,姑娘話最好同一時段打。


大宅

積分: 1402


20#
發表於 17-10-12 21:56 |只看該作者
debby51 發表於 17-10-12 20:40
回覆 2014金毛太 的帖子

你要問清楚醫生喎!自己打就要8-10am打,番醫院就8am打,姑娘話最好同一時段打。

現在我買唒針。因血科醫生等幾天又不回覆,可否打薄血針。現在要等下個月m 再打

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo