立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1402
積分: 2375
2014金毛太 發表於 17-10-12 04:07 星期一晚上開始M 來。已經等生育醫生回覆,何時開始打針。 我想請問你們以下的問題
念念 發表於 17-10-12 08:09 1) 你們第幾天開始打針? m到第2日
積分: 2687
積分: 3797
phylliskwc 發表於 17-10-12 15:56 我預計11月開針, 有D 驚
積分: 2453
積分: 3825
debby51 發表於 17-10-12 16:33 回覆 黃家三少奶 的帖子 如果打高濃度藥Gonal-f好易打,針幼,份量少,痛楚好少。我打左3日驗血唔夠LH,要 ...
debby51 發表於 17-10-12 17:15 回覆 黃家三少奶 的帖子 打打下就慣,我覺得抽血辛苦d.我血管太幼,試過插左入去抽唔到又再插過。
debby51 發表於 17-10-12 17:21 回覆 黃家三少奶 的帖子 打幾日好快過,頂住丫。記住食烚蛋,鮮奶,祝你成功!
2014金毛太 發表於 17-10-12 13:39 多謝你的回覆!祝你成功!
黃家三少奶 發表於 17-10-12 16:25 我都應該係11月開針, 開始有壓力喇, 唔知點打針~ 好驚自己打~
念念 發表於 17-10-12 17:49 我明 我係診所試打時,掙扎左好耐都唔敢拮落去,最後係姑娘捉實我手打 但完來一啲都唔痛架!
phylliskwc 發表於 17-10-12 16:53 回覆 yozosydney 的帖子 我係QM 公家...你呢??
debby51 發表於 17-10-12 20:40 回覆 2014金毛太 的帖子 你要問清楚醫生喎!自己打就要8-10am打,番醫院就8am打,姑娘話最好同一時段打。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy