想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4158


1#
發表於 17-10-4 08:41 |只看該作者
本帖最後由 Cts99 於 17-11-26 19:37 編輯

Del


侯爵府

積分: 21950


2#
發表於 17-10-4 10:07 |只看該作者
本帖最後由 freshrose 於 17-10-4 10:08 編輯

黃體不足至少要睇2 樣野 , 一係睇你有無明顯的高溫同低溫區 (最好有0.3-0.5 的分別), 二係高溫可唔可以維持至少12日 (14日係最理想)


你無體溫圖又好難分析, 睇唔到你排之前幾多度


大宅

積分: 1440


3#
發表於 17-10-4 10:31 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-4 10:07
黃體不足至少要睇2 樣野 , 一係睇你有無明顯的高溫同低溫區 (最好有0.3-0.5 的分別), 二係高溫可唔可以維持 ...

我呢個月開始量體溫,想問咁樣正唔正常?
Screenshot_2017-10-04-10-31-10.JPEG


大宅

積分: 4158


4#
發表於 17-10-4 10:34 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-4 10:07
黃體不足至少要睇2 樣野 , 一係睇你有無明顯的高溫同低溫區 (最好有0.3-0.5 的分別), 二係高溫可唔可以維持 ...

我基礎體溫好低36.0x-36.1x
我見其他jm通常排後都會keep住上升,而我第3日仲要跌左


侯爵府

積分: 21950


5#
發表於 17-10-4 10:41 |只看該作者
Cts99 發表於 17-10-4 10:34
我基礎體溫好低36.0x-36.1x
我見其他jm通常排後都會keep住上升,而我第3日仲要跌左
...

基礎體溫要注意宮寒多過黃體不足, 通常排完KEEP 住升, 又或者升到咁上下都會維持係高溫水平, 你跌左係跌幾多, 其實唔跌返去低溫區都可以接受既


不過你由36.1 升到36.4 都已經升左0.3, 可以接受範圍





侯爵府

積分: 21950


6#
發表於 17-10-4 11:08 |只看該作者
回覆 hkbusfan 的帖子

正常


大宅

積分: 1721


7#
發表於 17-10-5 09:45 |只看該作者
回覆 Cts99 的帖子

你體溫太低。我以前都係咁,小X後休養完開始做運動,食花膠,燉湯,戒哂凍野食,都要半年先調理返個身體,體溫上升返。第3個Cycle試終於Bingo啦。我覺得運動好重要,加速新陳代謝,血液循環。食奇異果,蘋果,車厘子為主要水果。呢D水果增加黃體素(番薯都得),西蘭花都好好。
加油。


大宅

積分: 2613


8#
發表於 17-10-14 10:58 |只看該作者
可以dodo後食黃體素


大宅

積分: 1309


9#
發表於 17-10-14 13:58 |只看該作者
Cts99 發表於 17-10-4 10:34
我基礎體溫好低36.0x-36.1x
我見其他jm通常排後都會keep住上升,而我第3日仲要跌左
...

你用咩量?
我用孕律基礎體溫得~35.9
用口探就高~0.5


大宅

積分: 1309


10#
發表於 17-10-14 14:00 |只看該作者
Cts99 發表於 17-10-4 08:41
我1號零晨排卵,
體溫今日已經跌左0.1
係咪有機會黃體不足?

另外中醫話基礎體溫人人唔同
你有高低溫分別就唔洗太擔心


大宅

積分: 4158


11#
發表於 17-10-14 14:12 |只看該作者
chelaulau 發表於 17-10-14 14:00
另外中醫話基礎體溫人人唔同
你有高低溫分別就唔洗太擔心

本帖最後由 Cts99 於 17-10-14 14:13 編輯

多謝你覆我呀

我知自己基礎體溫偏低,唔想估估下
所以我今次排後D8 去左驗血驗黃體
醫生話我指數中上,黃體好理想

同埋我岩岩check到bingo啦

你地講得岩!同自己比較而有升已經ok
多謝你地


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo