想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 211


1#
發表於 17-10-12 16:21 |只看該作者
第一次自然週期IUI,廿五號開估

有冇jm都係呢d日子呀?一齊等開估ya

醫生冇開藥俾我,所以我自己飲杜仲滴雞精(飲左兩日),早餐食兩隻烚蛋,另加夜晚浸腳同食 supplements(食左一個月)


大宅

積分: 3452


2#
發表於 17-10-12 16:45 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-10-12 16:21
第一次自然週期IUI,廿五號開估

有冇jm都係呢d日子呀?一齊等開估ya

我上月傲了一次失敗左,宜家m 醫生叫我再做natural iui. 你在那裡做?


複式洋房

積分: 211


3#
發表於 17-10-13 01:28 |只看該作者
breadmother 發表於 17-10-12 16:45
我上月傲了一次失敗左,宜家m 醫生叫我再做natural iui. 你在那裡做?

我係仁安董醫生呀, 你呢?


大宅

積分: 3452


4#
發表於 17-10-13 12:48 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-10-13 01:28
我係仁安董醫生呀, 你呢?

Same.


複式洋房

積分: 211


5#
發表於 17-10-13 13:23 |只看該作者
breadmother 發表於 17-10-13 12:48
Same.

咁你第二次已經做左了?


大宅

積分: 3452


6#
發表於 17-10-13 13:40 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-10-13 13:23
咁你第二次已經做左了?

未,下星期六day 12 才見醫生


複式洋房

積分: 115


7#
發表於 17-10-13 18:58 |只看該作者
回覆 cerealkiller 的帖子

我23號開獎
仁安周醫生做
希望BINGO
祝10月好孕


複式洋房

積分: 211


8#
發表於 17-10-13 19:05 |只看該作者
雞蛋仔媽媽 發表於 17-10-13 18:58
回覆 cerealkiller 的帖子

我23號開獎

我廿五開獎呀><
依家心情介乎係緊張同扮唔緊張中.....


複式洋房

積分: 115


9#
發表於 17-10-13 19:11 |只看該作者
回覆 cerealkiller 的帖子

我第一次IUI,得失心重D,
我今日Day6, 六日個肚一直扯下扯下痛,體溫持續高,今日又腹脹,胸脹。
唔知我系未正常反應,這幾日都辛苦


別墅

積分: 606


10#
發表於 17-10-13 19:13 |只看該作者

回覆樓主

IUI可唔可以連續cycle做架?


複式洋房

積分: 211


11#
發表於 17-10-13 19:19 |只看該作者
雞蛋仔媽媽 發表於 17-10-13 19:11
回覆 cerealkiller 的帖子

我第一次IUI,得失心重D,

我都係第一次呀,我怕失望所以同自己講唔好期望咁高,之後我老公話咁樣會搞到佢d士兵冇心戀戰

so far 我身體冇乜大變化,同平時一樣呢

希望大家都好孕啦!!


複式洋房

積分: 211


12#
發表於 17-10-13 19:19 |只看該作者
cyncynbb 發表於 17-10-13 19:13
IUI可唔可以連續cycle做架?

我都唔太清楚呀,聽過話最好隔一個月,頭三次機會率最高


大宅

積分: 3452


13#
發表於 17-10-13 21:40 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-10-13 19:19
我都唔太清楚呀,聽過話最好隔一個月,頭三次機會率最高

視乎身體,如果係打針的就要隔下


洋房

積分: 70


14#
發表於 17-10-16 18:53 |只看該作者

回覆樓主:

我9月30做第1次打針lui,威院公家症,本來10月15抽血驗孕,打風改左10月17去,身體係之前有肚谷,胸腫大,後期已無異樣,係這幾天間中有啡分泌,這幾天亦有m到的感覺,這兩天幻得幻失中,預左唔得先。想問natural iui可以在著通專科婦科診所做嗎?


複式洋房

積分: 211


15#
發表於 17-10-16 19:09 |只看該作者
Gigitsui2002 發表於 17-10-16 18:53
我9月30做第1次打針lui,威院公家症,本來10月15抽血驗孕,打風改左10月17去,身體係之前有肚谷,胸腫大,後 ...

俾d信心你,實冇問題嘅預祝你有好消息先

IUI 無論 natural 與否,都應該搵不育科嘅醫生做比較好,之前家計會醫生講過網上有名錄,我搵左出黎俾你

http://www.chrt.org.hk/tc_chi/licensed/licensed_centre.html

你上呢個網站睇睇


洋房

積分: 70


16#
發表於 17-10-16 20:27 |只看該作者
cerealkiller 發表於 17-10-16 19:09
俾d信心你,實冇問題嘅預祝你有好消息先

IUI 無論 natural 與否,都應該搵不育科嘅醫生做比較好, ...

謝謝

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo