立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 211
大宅
積分: 3452
cerealkiller 發表於 17-10-12 16:21 第一次自然週期IUI,廿五號開估 有冇jm都係呢d日子呀?一齊等開估ya
breadmother 發表於 17-10-12 16:45 我上月傲了一次失敗左,宜家m 醫生叫我再做natural iui. 你在那裡做?
cerealkiller 發表於 17-10-13 01:28 我係仁安董醫生呀, 你呢?
breadmother 發表於 17-10-13 12:48 Same.
cerealkiller 發表於 17-10-13 13:23 咁你第二次已經做左了?
積分: 115
雞蛋仔媽媽 發表於 17-10-13 18:58 回覆 cerealkiller 的帖子 我23號開獎
別墅
積分: 606
雞蛋仔媽媽 發表於 17-10-13 19:11 回覆 cerealkiller 的帖子 我第一次IUI,得失心重D,
cyncynbb 發表於 17-10-13 19:13 IUI可唔可以連續cycle做架?
cerealkiller 發表於 17-10-13 19:19 我都唔太清楚呀,聽過話最好隔一個月,頭三次機會率最高
洋房
積分: 70
Gigitsui2002 發表於 17-10-16 18:53 我9月30做第1次打針lui,威院公家症,本來10月15抽血驗孕,打風改左10月17去,身體係之前有肚谷,胸腫大,後 ...
cerealkiller 發表於 17-10-16 19:09 俾d信心你,實冇問題嘅預祝你有好消息先 IUI 無論 natural 與否,都應該搵不育科嘅醫生做比較好, ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy