想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 628


1#
發表於 17-10-12 22:12 |只看該作者
今日凌晨12點幾開左工,岩岩紅d深粗今晚可以抖下等聽晚凌晨定今晚補多次好?謝謝
myimage.jpg


別墅

積分: 761


2#
發表於 17-10-12 22:50 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-12 22:12
今日凌晨12點幾開左工,岩岩紅d深粗今晚可以抖下等聽晚凌晨定今晚補多次好?謝謝

...

如果今日已開左工,隔多日先再do啦


別墅

積分: 761


3#
發表於 17-10-12 22:51 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-12 22:12
今日凌晨12點幾開左工,岩岩紅d深粗今晚可以抖下等聽晚凌晨定今晚補多次好?謝謝

...

同埋你想生仔應該特佢轉淺do


別墅

積分: 628


4#
發表於 17-10-12 22:52 |只看該作者
Ellababe 發表於 17-10-12 22:51
同埋你想生仔應該特佢轉淺do

因為試左兩個月係轉淺do都唔中,所以都係聽天由命(emoji)


別墅

積分: 628


5#
發表於 17-10-13 18:52 |只看該作者
Ellababe 發表於 17-10-12 22:50
如果今日已開左工,隔多日先再do啦

謝謝


大宅

積分: 3133

美好大世界2017勳章


6#
發表於 17-10-13 19:15 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-12 22:12
今日凌晨12點幾開左工,岩岩紅d深粗今晚可以抖下等聽晚凌晨定今晚補多次好?謝謝

...

我會揀隔日。聽日放假既話。中午都可以諗架。


別墅

積分: 628


7#
發表於 17-10-13 20:21 |只看該作者
cookie26f 發表於 17-10-13 19:15
我會揀隔日。聽日放假既話。中午都可以諗架。

琴晚最後do左,睇返早兩個月所以知道今晚會排,岩岩驗到應該排左,諗住今晚抖下,聽晚開工開埋聽晚夠未呀?
myimage.jpg


大宅

積分: 3133

美好大世界2017勳章


8#
發表於 17-10-13 22:20 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-13 20:21
琴晚最後do左,睇返早兩個月所以知道今晚會排,岩岩驗到應該排左,諗住今晚抖下,聽晚開工開埋 ...

排佐就要即補啦。丁丁要時間游的。


別墅

積分: 628


9#
發表於 17-10-13 22:35 |只看該作者
cookie26f 發表於 17-10-13 22:20
排佐就要即補啦。丁丁要時間游的。

聽其他jm講轉淺隔日再補


侯爵府

積分: 21950


10#
發表於 17-10-14 08:50 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-13 22:35
聽其他jm講轉淺隔日再補

轉淺就要做,卵子生存得24 小時,d精精仲要游好耐架,第二日先做粒卵都無左


別墅

積分: 628


11#
發表於 17-10-14 08:54 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-14 08:50
轉淺就要做,卵子生存得24 小時,d精精仲要游好耐架,第二日先做粒卵都無左
...

有jm話佢轉淺再去照卵,原來轉淺左1-2日先排


侯爵府

積分: 21950


12#
發表於 17-10-14 09:23 |只看該作者
melva0303 發表於 17-10-14 08:54
有jm話佢轉淺再去照卵,原來轉淺左1-2日先排


可能佢係個別例子, 有無排一量體溫就知


別墅

積分: 628


13#
發表於 17-10-14 09:51 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-14 09:23
可能佢係個別例子, 有無排一量體溫就知

個邊起碼有兩個jm係咁,不過我無量開體溫,同埋之前轉淺do都唔中,所以今個月試下轉淺隔日do


複式洋房

積分: 432


14#
發表於 17-10-15 00:05 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-14 09:23
可能佢係個別例子, 有無排一量體溫就知

我來問 ,排左係咪一定體溫會升傢?
紅d由深粗轉淺 係排左 定 淺到無晒色先排?


複式洋房

積分: 416


15#
發表於 17-10-15 07:53 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-14 09:23
可能佢係個別例子, 有無排一量體溫就知

我係紅d當晚深粗完,第二日就轉淺,咁我係要連do 3日,定係都係照隔日do先岩?
同埋我紅d轉淺就當排卵日,但m又唔係14日後黎,總會遲1-2日


侯爵府

積分: 21950


16#
發表於 17-10-15 08:59 |只看該作者
catherine811 發表於 17-10-15 07:53
我係紅d當晚深粗完,第二日就轉淺,咁我係要連do 3日,定係都係照隔日do先岩?
同埋我紅d轉淺就當排卵日, ...

其實唔好等到紅d深粗先開始,你試下有拉絲就開始隔日do, 有時你捉到紅d深粗未必有心情做架嘛

另外要知有無排卵最好就係量體温


複式洋房

積分: 416


17#
發表於 17-10-16 09:03 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-15 08:59
其實唔好等到紅d深粗先開始,你試下有拉絲就開始隔日do, 有時你捉到紅d深粗未必有心情做架嘛

另外要知有 ...

我上個cycle拉絲最後一日就係紅d深粗,正常嗎?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo