想生BB

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1779


1#
發表於 17-10-16 09:31 |只看該作者
有jm試過嗎?好擔心


侯爵府

積分: 21950


2#
發表於 17-10-16 09:35 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 freshrose 於 17-10-16 09:35 編輯

我今個cycle 係,bingo 左,仲有可能係孖,我仲要係day 12 排


大宅

積分: 1779


3#
發表於 17-10-16 09:36 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-16 09:35
我今個cycle 係,bingo 左,仲有可能係孖,我仲要係day 12 排

Thz for the reply sis!
請問妳現在week 幾?
人工或自然?


侯爵府

積分: 21950


4#
發表於 17-10-16 09:38 |只看該作者
Hapi2017 發表於 17-10-16 09:36
Thz for the reply sis!
請問妳現在week 幾?
人工或自然?

自然,計LMP 而家3w6 , 我排後第12 日已經check 到bingo , 指數夠高仲即日拎到懷孕證明,驗左2 次血bb 好健康地成長緊


大宅

積分: 1779


5#
發表於 17-10-16 09:40 |只看該作者
freshrose 發表於 17-10-16 09:38
自然,計LMP 而家3w6 , 我排後第12 日已經check 到bingo , 指數夠高仲即日拎到懷孕證明,驗左2 次血bb 好 ...

沾沾好孕
請問sis妳年紀輕嗎?因我年紀不小,有點擔心
快4week的hcg 是多少呢?


侯爵府

積分: 21950


6#
發表於 17-10-16 09:58 |只看該作者
Hapi2017 發表於 17-10-16 09:40
沾沾好孕
請問sis妳年紀輕嗎?因我年紀不小,有點擔心
快4week的hcg 是多少呢?

我排後DAY 12 HCG 係16X, DAY 14 已經OVER 400, 醫生話DD OVER 350 就有機會係孖


大宅

積分: 3400


7#
發表於 17-10-16 10:21 |只看該作者
Hapi2017 發表於 17-10-16 09:31
有jm試過嗎?好擔心

深紅轉淺先係排卵。

所以排卵會係D13 或D14

唔會太早。


Even D12排卵, 都係屬於正常範圍。


大宅

積分: 1779


8#
發表於 17-10-16 10:36 |只看該作者
回覆 franchoi 的帖子

thanks for the details!!
我終於放下心頭大石!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo