想生BB

跳至

首頁

尾頁
   15


別墅

積分: 553


1#
發表於 16-5-18 13:27 |只看該作者
有多少媽媽吃了林卡爾的鈣跟GREEN JELLY 後 有成功生仔仔嗎?=)
有準媽媽開始吃,可以一齊打氣分享哦!

新手想問,
咬碎服,可以加水吞嗎?還是直接咬碎後吞?


子爵府

積分: 11144


2#
發表於 16-5-18 14:22 |只看該作者

回覆樓主:

where u buy?


大宅

積分: 1663


3#
發表於 16-5-20 00:25 |只看該作者
smallredz1988 發表於 16-5-18 13:27
有多少媽媽吃了林卡爾的鈣跟GREEN JELLY 後 有成功生仔仔嗎?=)
有準媽媽開始吃,可以一齊打氣分享哦!
我,成功咗啦,你加油!

鈣片我咬碎當糖食,唔難食


別墅

積分: 553


4#
發表於 16-5-20 16:24 |只看該作者
回覆 pixdis 的帖子

我有看你的帖子...所以才去買的
蠔皇素GNC ,我搵左香港,美國都斷貨了,所以可以試買Catalo ,一樣有馬卡同蠔 成份
😸我買完才知道不容易買,因為做這些supplement 要從蠔提取,而且不是四季都有,所以易斷貨。catalo 在香港也只有不多的存貨,没貨了,就要等下一個batch



別墅

積分: 553


5#
發表於 16-5-20 16:26 |只看該作者
回覆 LC116 的帖子

找朋友代購
但而家鈣片好似無貨
綠膠就有


大宅

積分: 3656


6#
發表於 16-6-23 23:15 |只看該作者
要點買嫁


大宅

積分: 4050


7#
發表於 16-6-23 23:19 |只看該作者
有咩用架


子爵府

積分: 10458

育兒性格勳章 我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 畀面勳章


8#
發表於 16-6-25 18:13 |只看該作者
smallredz1988 發表於 16-5-20 16:26
回覆 LC116 的帖子

找朋友代購

請問你朋友有PINK JELLY嗎?


大宅

積分: 3387


9#
發表於 16-6-28 20:44 |只看該作者

引用:回覆+LC116+的帖子找朋友代購但而家鈣片好

原帖由 smallredz1988 於 16-05-20 發表
回覆 LC116 的帖子

找朋友代購
我都想買,可唔可以比資料我~謝~




別墅

積分: 991


10#
發表於 16-10-14 11:16 |只看該作者
smallredz1988 發表於 16-5-20 16:26
回覆 LC116 的帖子

找朋友代購

我都想買,可以去邊度買呀?thx


大宅

積分: 1509


11#
發表於 16-10-15 19:14 |只看該作者
我都想問樓主知唔知pink jelly 哪裡有得買,謝謝你


別墅

積分: 916


12#
發表於 16-10-16 01:07 |只看該作者
smallredz1988 發表於 16-5-18 13:27
有多少媽媽吃了林卡爾的鈣跟GREEN JELLY 後 有成功生仔仔嗎?=)
有準媽媽開始吃,可以一齊打氣分享哦!

我都想知有無pink jelly買


公爵府

積分: 27611


13#
發表於 16-10-25 23:27 |只看該作者
smallredz1988 發表於 16-5-20 16:26
回覆 LC116 的帖子

找朋友代購

請問樓主響邊度買架,我都想要資料呀,thank you
人生沒有劇本,沒有固定的線路,但我相信每一條路上都能看到雲起雲落,只要我們耐心而堅持!------鳳凰衛視著名主持人-陳魯豫


複式洋房

積分: 361


14#
發表於 16-10-29 23:51 |只看該作者

回覆樓主:

在那裏買?可否pm,謝謝


大宅

積分: 1558


15#
發表於 16-10-30 00:28 |只看該作者
smallredz1988 發表於 16-5-20 16:26
回覆 LC116 的帖子

找朋友代購

green jelly 我想買丫,樓主朋友還有貨的話可pm我嗎?


複式洋房

積分: 176


16#
發表於 17-1-2 19:46 |只看該作者
樓主, 想問green jelly 可以邊度買? 麻煩pm 我呀, thx


男爵府

積分: 9918


17#
發表於 17-1-3 22:01 |只看該作者
打算二胎會買黎試,希望成功凑到個好字拉jm去邊買,可以介紹下嘛


大宅

積分: 4934


18#
發表於 17-1-4 10:06 |只看該作者
我都想知,下胎想生女


別墅

積分: 906


19#
發表於 17-1-4 11:09 |只看該作者
我都想知!


子爵府

積分: 12503


20#
發表於 17-2-10 15:39 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 肥豆媽咪 於 17-8-7 10:11 編輯

請問樓主生左個b未呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo